Hkrati gre za najmočnejšo in (verjetno) najbolj varčno izvedb Sorenta doslej.
Že več kot pol leta je minilo, odkar je Kia v Evropi predstavila nov, četrto generacijo svojega največjega evropskega športnega terenca Sorento in prvi primerki počasi že prihajajo na prva tržišča širom Evrope. Korejci so svojega novinca sicer želeli predstaviti na spomladanskem avtomobilskem salonu v Ženevi, a jim zaradi jasnih razlogov to ni uspelo. So pa že tedaj, čeprav ga še niso predstavili, že napovedali prihod priključnega hibrida, prvega v zgodovini modela.
S tem, ko Sorento dobiva priključno-hibridni pogonski sklop pa v ponudbo prihaja tudi doslej najmočnejši pogonski sklop. Ta bo namreč osnovan na 1,6-litrskem bencinskem motorju z močjo 180 'konjev' oziroma 132 kilovatov, družbo pa mu bo delal 66,9 kilovatov močan elektromotor. Skupna sistemska moč bo tako znašala 195 kilovatov ali 265 'konjev', visoka pa bo tudi krivulja navora, ki se bo ustavila pri 350 njutonmetrih.
Razlika v prostornini prtljažnika zanemarljiva
Pri Kii obljubljajo, da se bo prirastek moči in navora občutno poznal pri pospeških, s točnimi podatki pa naj bi postregli še pred začetkom prodaje. Takrat naj bi bil znan tudi električni doseg avtomobila z enim polnjenjem pri čemer pa je pričakovati da bo ta po zaslugi baterijskega sklopa s kapaciteto 13,8 kilovatnih ur znašal med 50 in 60 kilometri.
Sicer pa bo Sorento nov pogonski sklop dobro skrival pred okolico. Izdajali ga bo namreč le dodatna loputa na desnem boku zadaj, pod katero se bo skrivala električna vtičnica za polnjenje baterijskega sklopa in pa napisi 'eco plug-in'. Prav tako se bo celoten sklop le malo zajedal v kabino. Tako bo ponujal 809 litrov (v petsedežni) oziroma 898 litrov (v sedemsedežni) izvedbi ob dveh postavljenih vrstah sedežev. Razlika v prostornini prtljažnika pri postavljeni tretji vrsti med priključno-hibridno in hibridno izvedbo znašala le štiri litre v korist slednje.