Pri Mercedesu so še enkrat napeli možgane in na kup zbrali vse ideje, ki pripomorejo k čim večjemu udobju.
Prestižne limuzine visokega cenovnega razreda so predvidoma namenjene prevozu vsaj dveh potnikov na enkrat – lastnika in šoferja – in številni posamezniki se tega tudi držijo. To velja tudi za lastnike Mercedesov razreda S, še posebej, če gre za protokolarna vozila. Velik delež avtomobilov tega modela namreč konča prav v tej vlogi. A tistim, najbogatejšim pripadnikom družbe tudi 'običajen' razred S ni dovolj, slednjim se oči zasvetijo šele ob pripisu Maybach.
Maybach od prihoda prejšnje generacije razreda S resda ni več samostojna avtomobilska znamka oziroma model, pač pa predstavlja 'le' absoluten vrh ponudbe največje limuzini s trikrako zvezdo na motornem pokrovu.
Vseeno pa so razlike med obema so vidne že na prvi pogled. Od svojih manj prestižnih bratov se Maybach na prvi pogled loči po vertikalno postavljenih režah maske hladilnika, spremenjenih režah za vstop zraka na levem in desnem robu sprednjega odbijača, turkizno obarvanih steklih in še bi lahko naštevali. A kar najbolj opazna je zagotovo dvobarvna karoserija, za katero se posameznik lahko odloči in je na vozilo nanešena ročno.
Vseeno pa oblikovne spremembe še zdaleč niso največja novost ali bolje rečeno razlika. Ta se skriva v centimetrih medosne razdalje. Ta je namreč kar 18 centimetrov večja, kot v daljši izvedbi razreda S, prirastek pa je vezan izključno na dodaten prostor na zadnji 'klopi' ali bolje rečeno v drugi vrsti, kjer domujeta dva čisto prava fotelja, med katera je umeščen velik greben. Ta služi kot naslon za roko in hkrati kot hladilnik za pijačo, njegova delovna temperatura pa znaša med eno in sedmimi stopinjami Celzija.
Fotelja na zadnji klopi je mogoče, tako kot v preteklih generacijah, nagniti nazaj pri čemer maksimalen naklon znaša 43,5 stopinj. Sicer pa je na zadnji klopi mogoče nastavljati praktično vse, tudi intenziteto delovanja 253 LED žarnic ter katere izmed njih bodo prižgane. Pika na i je sistem za izničevanje hrupa iz okolja, ki v roku treh milisekund po tem, ko vozilo, na primer, zapelje preko neravnine, sproži zvočni signal, s katerim zaduši zvok s cestišča.
Motorna ponudba bo, kot se za takšen avtomobil spodobi zajemala le najboljše. Maybach bo tako po pričakovanju ostal edini Mercedes z 12-valjnikom pod motornim pokrovom, ki se bo skrival pod oznako S650. Iz šestih litrov prostornine bo voznik lahko spravil kar 603 'konje' oziroma 443 kilovate moči. Pod njim bosta ponudbo dopolnjevala še osemvaljnik S580 s 496 'konji' oziroma 365 kilovati moči in pa hibrid, povezan s trilitrskim bencinskim motorjem ter 503 'konji' ali 370 kilovati moči.
Novi Maybach bo na ceste predvidoma zapeljal spomladi prihodnje leto, ko bo znan tudi cenik. Se mu pa že ob koncu prihodnjega leta obeta pomembna novost. Sprva v Nemčiji, kasneje pa tudi drugod naj bi namreč dobil dovoljenje za avtonomno vožnjo.