Oznaka Touring izhaja iz paketa opreme, namenjene Carreri RS leta 1973, prodajne številke pa bi utegnile preseči že tako odlične rezultate prejšnje generacije - tudi po zaslugi novega menjalnika.
Številni lastniki in ljubitelji Porschejev avtomobile nemške znamke cenijo zaradi njihove diskretne podobe, ki jim zagotavlja relativno anonimnost, hkrati pa še vedno omogoča užitke v športni vožnji. Tudi zato se nekateri izmed njih prav zaradi kričeče podobe modela GT3 ne odločijo za njegov nakup, kar se je pokazalo tudi v prejšnji generaciji modela 911, ko je Porsche predstavil novo serijo vozil, poimenovano Touring.
V osnovi gre pri 911 GT3 Touring za tehnično enak avtomobil, kot pri GT3, s podobo, ki je bližje običajnemu 911. Uspeh prve generacije, ki je postala ena najbolj priljubljenih pa je finančnike pri Porscheju prepričal, da zgodbo nadaljujejo tudi v prihodnje in tako je luč sveta uzrla nova generacija modela Touring, ki pa vseeno prinaša nekoliko bolj agresivno podobo.
Jasno, velikega zadnjega krilca tudi tokrat ni, njegovo delo pa bo opravljalo krilce, skrito v pokrov motorja, ki se bo pri višjih hitrostih ali pa na ukaz lastnika samodejno dvignilo v zrak in tako po besedah inženirjev svoje delo upravljalo prav tako učinkovito kot veliko krilce izvedenke GT3. Drugih karoserijskih sprememb med obema izvedenkama pa praktično ne bo in tako so oblikovalci za večjo raznolikost med obema avtomobiloma poskrbeli z igro – ali bolje rečeno monotonostjo – barv, saj bo Touringova zunanjost bolj ali manj odeta zgolj v eno barvo z izjemo manjših sijaj črnih dodatkov kot so okenski okvirji.
Precej manj diskretna pa bo medtem notranjost avtomobila. Tam namreč ostajajo školjkasti sedeži izdelani iz ogljikovih vlaken, tekstila in usnja, za umirjenost pa bodo skrbeli večinoma temni odtenki usnja in plastike. Sredinski konzoli bo dominirala ročica šeststopenjskega ročnega menjalnika, res pa je, da so pri Porscheju prisluhnili tudi voznikom nove generacije in uvedli tudi možnost sedemstopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko, ki bo po vrhu vsega na voljo brez doplačila.
Pod karoserijo pa se bo seveda še vedno skrival pravi GT3, kar pomeni uporabo enakega vzmetenja in zavor ter štirilitrski bokserski šestvaljnik, razvit iz tistega v dirkalniku GT3 R, ki brez prisilnega polnjenja še vedno utegne ponuditi kar 375 kilovatov oziroma 510 'konjev' moči. Ta podatek je še posebej zanimiv ob dejstvu, da teža vozila ostaja enaka kot pri predhodniku in sicer 1.418 kilogramov z ročnim oziroma 1.435 kilogramov s samodejnim menjalnikom. In cena? Pričakovati je, da bo enaka kot pri klasičnem GT3 in se bo tako začela pri okrog 180.000 evrih.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj