Pri tem pa so se pri Renaultu odločili in mu za tukajšnje trge namenili bolj domače ime.
Ime Renault Arkana evropskim voznikom ali pa avtomobilskim poznavalcem, vsaj tistim, ki nekoliko bolj površno spremljajo dogajanje ne pove kaj dosti. Ime Renault Megane Conquest na drugi strani verjetno tudi ne, vseeno pa se sliši znano in pomaga orisati, da vsaj približno vemo, o kako velikem avtomobilu je govora. No, v resnici gre za dva enaka avtomobila, namenjena različnim trgom, pri čemer drugi prav danes doživlja svoj debi.
Skoraj enaka, če smo natančni, saj so pri Renaultu novinca v družini vozil Megane vseeno nekoliko prilagodili zahtevam in potrebam evropskih kupcev. Zahtevnejšemu evropskemu trgu so namreč pri Renaultu namenili paket opreme R.S. Line, ki prinaša nekoliko bolj dinamično zunanjost in pa številne športne dodatke v kabini.
Evropskim kupcem več udobja
Ravno kabina pa je tisti predel, ki je doživela največ sprememb. Če je armaturna plošča v Arkani nekoliko bolj konzervativno oblikovana in 'obogatena' vodoravno postavljenim zaslonom infozabavnega sistema, pa je tisti v Meganu Conquest postavljen vertikalno, tako, kot smo to vajeni tudi pri večini ostalih modelov znamke. Hkrati se je poslovila klasična instrumentna plošča, nadomestil jo je LED zaslon, ki tako še poudarja vse spremembe, ki jih je doživel kokpit.
Renault je pred kratkim evropskemu – in slovenskemu trgu – naposled ponudil hibridiziran pogonski sklop, najprej so ga bili deležni prav Megane, poleg njega pa še Captur in Clio in zdi se, da bo že zelo kmalu pristal tudi v preostalih modelih. Naslednji v vrsti je prav Megane Conquest, ki bo tako na voljo izključno s hibridnimi pogonskimi sklopi. Motorna ponudba bo namreč sestavljena iz enega klasičnega bencinskega hibrida z močjo 104 kilovate (140 'konjev') in pa dveh blagih hibridov za oznakama Tce 140 in Tce 160, ki bosta temeljila na 12-voltni tehnologiji.
Renault sicer želi z novincem še okrepiti svojo prisotnost v segmentu C, kjer je sedaj prisoten z modeli Megane, Scenic in Kadjar, kar pomeni, da bo prvotno ciljal na družine. Temu primerna bo tudi njegova uporabnost, saj bo pri dolžini 4,54 metra ponujal vsaj 508 litrov prostora v prtljažniku.
Čeprav gre za model, ki je vsaj na ruskem trgu že prisoten, pa so se pri Renaultu današnji predstavitvi navkljub odločili, da bodo z lansiranjem na trg vseeno še nekoliko počakali. Na evropskih in posledično slovenskih tleh naj bi bil tako na voljo v prvi polovici leta 2021.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere