Škodin največji športni terenec z rahlo kozmetično preobrazbo in številnimi tehnološkimi posladki - pa tudi novincem na samem vrhu ponudbe.
Pred dobrimi štirimi leti je bil prvi Škodin športni terenec eden najbolj zaželenih avtomobilov. Kupci so se zanj navduševali še preden je zapeljal na ceste in številni so se postavili v vrsto kljub dolgim čakalnim dobam, celo daljšim od koledarskega leta. Z več kot 600.000 prodanimi primerki po vsem svetu je Kodiaq postal prodajna uspešnica, sedaj pa je nastopil čas za nekoliko bolj poglobljeno tehnološko osvežitev.
Poseg avtomobilskih lepotnih kirurgov je je najbolj izrazit spredaj, kjer za svež videz poskrbi preoblikovana šesterokotna maska hladilnika v kombinaciji z ožjimi žarometi in širokim »žrelom« za dovod zraka. žarometi s svetilnimi diodami so zdaj del serijske opreme, pri višjih nivojih opreme ali za doplačilo pa znajo svetiti tudi matrično. Nekoliko drugače so postavljene tudi zadnje luči, v katerih so se žarnice prav tako umaknile diodam, preoblikovani in večji zračni stabilizator pa mora prispevati večji delež k izboljšavi aerodinamike. Za piko na i so odslej na Kodiaqu lahko tudi 20-palčna platišča.
Elektrifikacije ni na obzorju
Kodiaq se je nekoliko spremenil tudi v notranjosti, po izbiri so zdaj na voljo ergonomski sedeži s funkcijo prezračevanja in masaže, časom primerno pa si je mogoče omisliti tudi digitalizirane merilnike in navidezni zaslon. Običajni volan in športni v različicah Sportline in RS sta nekoliko preoblikovana, ambientalna notranja osvetlitev je imenitnejša in najboljšo med radijskimi sistemi ima zdaj deset zvočnikov. Komunikacijski sistem z 9,2- palčnim zaslonom je v celoti povezljiv s spletom, ukaze sprejema tudi glasovna asistentka Laura.
Športno nastrojeni Kodiaq RS ni bil deležen samo vizualne preobrazbe, temveč so mu opravili tudi transplantacijo pogonskega stroja. Po novem ga poganja bencinski motor 2.0 TSI z močjo 180 kW (245 KM), ki je močnejši za 4 kW (5 KM) in za več kot 60 kg lažji od prejšnjega turbodizla. Druga dva bencinska motorja, 1,5 TSI, ki proizvajata 110 kW (150 KM) in 2.0 TSI z močjo 140 kW (190 KM), kot tudi 2.0 TDI z močjo 110 kW (150 KM) in 147 kW (200 KM), prav tako prihajajo iz najnovejše generacije. Pri Škodi za športno terenskega zastavonošo za zdaj sicer ne predvidevajo ne uporablja hibridne ali povsem elektrificirane različice.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del