Nova, četrta generacija Fabie, med drugim navdušuje z največjim prtljažnikom v razredu, ki je od predhodnice večji za kar 50 litrov.
Večja, varnejša in predvsem učinkovitejša, pa tudi digitalizirana je nova, četrta generacija Škode Fabie, ki po 22 letih in 4,5 milijona prodanih primerkih od predstavitve prve generacije vstopa na trg kot eden od stebrov Škode.
Novinka je postavljena na koncernsko platformo MQB-A0, kar ji med drugim, kot je pri Škodah v navadi, omogoča, da ponuja najprostornejšo kabino v svojem segmentu, hkrati pa stavi tudi na udobje in številne varnostne asistenčne sisteme.
Po besedah prvega moža znamke Thomasa Schäferja prav Fabia najbolj pooseblja vrednote znamke Škoda. V svoji četrti izdaji je avtomobil dolg 4.108 milimetrov, kar je v vrhu razreda in precej več od predhodnice, prtljažnik, ki je bil s 330 litri že največji v segmentu, pa je zdaj večji še za kar 50 litrov in meri 380 litro. Spet rekordna vrednost.
Veliko novega zunaj, še več novega v kabini
Čehi seveda pravijo, da je zdaj podoba Fabie bolj čustvena, še večji napredek pa je doživela v potniški kabini, kjer poleg večje prostornosti prinaša tudi funkcionalnosti po vzoru večjih modelov, kot so ogrevano vetrobransko steklo ali ogrevan volanski obroč, za boljše počutje pa skrbijo prijetni materiali, kot so tkanina, mikrovalkna ali umetno usnje tako na armaturni plošči kot na oblogah vrat.
Njena za kar 94 milimetrov daljša medosna razdalja pomeni precej več prostora v kabini, hkrati pa je za kar 52 milimetrov daljša medosne razdalje prve generacije Škode Octavie, predstavljene leta 1996.
Uporabnost brez primere
Hkrati seveda tudi novinka prinaša uporabna rešitve v skladu s Škodino filozofijo Simply Clever. Kar skupno 43 tovrstnih rešitev, več kot kadarkoli prej, je zdaj na voljo, pet je povsem novih za znamko, osem je takšnih, ki so prevzete iz drugih modelov. Med njimi so strgalo za led z merilnikom globine profila pnevmatik, spravljeno v vratca za gorivo, držalo za parkirni listek za vetrobranskim steklom, dežnik v voznikovih vratih in še vrsta drugih.
Tudi digitalizacija je posegla v Fabio, in sicer z infozabavnimi sistemi z do 9,2 palca velikim zaslonom, ki ga je moč upravljati tudi z gestami ali s pomočjo glasovne asistentke Laure. Prvič pa je tudi pred voznikom namesto klasičnih merilnikov na voljo zaslon z digitalnimi merilniki.
Nova Fabia je tudi varčnejša in učinkovitejša, pet posodobljenih motorjev iz koncernske linije EVO je na voljo, gre za bencinske atmosferske in prisilno polnjene motorje z oznakami MPI ali TSI in z razponom moči od 48 kilovatov (65 "konjskih moči") do 110 kilovatov (150 "konjskih moči").