To je novinec, na katerega stavi Genesis v Evropi (premiera)

30. 10. 2020 | Jure Šujica
Deli

Križanec Hyundaijeve prestižne znamke bo v Evropo zapeljal prihodnje leto.

Hyundai kot globalna znamka velja za znamko, ki primarno cilja na širok spekter kupcev, tako z raznolikostjo svoje modelne palete, kakor tudi s prodajnimi številkami, saj celoten koncern, ki zajema znamke Hyundai, Kia in Genesis velja za petega največjega na svetu po številu proizvedenih vozil na svetu. A tudi Korejci niso imuni na prestiž, dokaz pa je prav zadnja izmed treh omenjenih znamk, ki se vse bolj in vse hitreje širi tudi na evropski trg in s tem začenja groziti uveljavljenim (nemškim) znamkam.

V svoji ponudbi ima Genesis tako že štiri modele in sicer limuzine G70, G80 in G90 ter v začetku leta predstavljenega križanca GV80. Ta pa je sedaj dobil manjšega brata GV70, ki se bo za kupce boril v segmentu srednje velikih prestižnih terencev, v katerem dominirajo modeli kot so Mercedes-Benz GLC, Audi Q5 in pa BMW X3.

Sicer pa GV70 na trg vstopa z oblikovalskimi elementi, ki jih poznamo že iz drugih modelov znamke, pri čemer je največ pozornosti deležna maska hladilnika. Ta namreč s svojo obliko spominja na obris logotipa znamke, levo in desno od nje pa so oblikovalci namestili po dva žarometa na vsako stran, ločena z letvijo v barvi avtomobila. Zanimiva je tudi počasi padajoča streha vozila in zadek, zaradi česar se zdi, da se GV70 želi vsaj nekoliko spogledovati tudi s tako imenovanimi kupejevskimi križanci.

Povezave s Hyundaijevimi modeli tako vsaj navzven ni mogoče zaslediti, prav tako pa tudi ne v notranjosti, kjer prevladuje obilica usnja (odvisno od opreme v kombinaciji z alkantaro), opemenitenega z aluminijastimi dodatki, pri čemer pa je armaturna plošča povsem prečiščena različnega okrasja. Zanimivo pri tem je, da se inženirji niso odločili za povsem digitalizirano notranjost. Tako recimo zaslon infozabavnega sistema ni občutljiv na dotik, pač pa ga je mogoče upravljati preko tipke na sredinskem grebenu. S pomočjo bližnjičnih stikal je mogoče upravljati tudi s klimatsko napravo vozila.

O pogonskih sklopih za GV70 pri Genesisu uradno še ne govorijo, vsaj na drugi strani Atlantika pa viri omenjajo dva bencinska motorja in sicer 2,5-litrski štirivaljnik ter 3,5-litrski šestvaljnik z močjo 375 'konjev' oziroma 276 kilovatov. Ob tem se zdi, da bo na evropskem trgu skoraj zagotovo na voljo tudi opcija z elektrificiranim pogonskim sklopom.

In kdaj bo GV70 pravzaprav na voljo v Evropi ter v katerih državah? Informacije s strani slovenskega zastopnika znamke Hyundai so vsaj zaenkrat še zelo skope. Znano je namreč le to, da znamka Genesis prihodnje leto prihaja v Evropo, ni pa še točno določeno v katere države in kakšna bo cena za omenjeni model, kakor tudi za vse preostale, ki bi morebiti lahko prišli na trge Stare celine.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel