Po uspešni predstavitvi v prejšnji generaciji so se pri Renaultu odločili da bogat paket opreme ponudijo tudi v najnovejšem Cliu, v ponudbo pa so dodali tudi Twinga.
Podjetje Renault med slovenskimi avtomobilskimi kupci uživa poseben status, v precejšnji meri tudi zaradi novomeške tovarne Revoz, kjer zadnja leta proizvajajo modela Clio in Twingo. Še posebej to velja prav za Clia, ki že dolga leta velja za enega najbolje prodajanih modelov pri nas, pri čemer se kupci pogosto odločajo za nakup bolje opremljenih različic in ko so pri Renaultu ob koncu življenjske dobe prejšnje generacije Clia predstavili najdražji in najbogatejši paket opreme I feel Slovenia, se je zanj odločila kar petina kupcev novih vozil.
Omenjena serija vozil je bila sicer omejena izključno na slovenski trg, odlični prodajni rezultati pa so pomagali k sprejetju odločitve, da pri Renaultu paket opreme I feel Slovenia ponudijo tudi v novi generaciji Clia. Tako kot v prejšnji generaciji pa bo tudi v najnovejši izdaji ponujala najbogatejši paket opreme.
Med elementi, ki bodo vključeni v Clia bodo LED luči spredaj in zadaj, parkirni senzorji spredaj in zadaj s 360-stopinjskim sistemom kamer, sredinska konzola z naslonom za roke, avtomatska klimatska naprava, kartica Renault za prostoročno odklepanje in zagon vozila, multimedijski sistem Multi Sense z 18-centimetrskim oziroma sedempalčnim zaslonom, občutljivim na dotik, samodejna parkirna zavora s funkcijo zadrževanja vozila ob speljevanju v klanec.
Spremembe tudi za Twinga
Z obuditvijo serije I feel Slovenia pa so se pri Renaultu odločili zgodbo še nekoliko razširiti. Glede na to, da v Revozu poleg Clia nastajata tudi Twingo in Twingo Electric, bo omenjeni paket opreme poslej na voljo tudi v omenjenih modelih. Par bo navzven lahko prepoznaven po ekskluzivni oranžni barvi Valencia, ki jo bo mogoče dopolniti še z barvnimi nalepkami na strehi vratih ali pa zgolj na boku, poleg tega pa bodo na voljo še 16-palčna brušena lita platišča z oranžnimi pokrovčki vijakov.
Oranžna barva pa se bo nato nadljevala tudi v notranjosti avtomobila, saj bo krasila sedeže iz umetnega usnja, obloge vrat, ročico menjalnika ter nekatere druge elemente. Hkrati bo v Twingu I Feel Slovenia na voljo tudi sedempalčni infozabavni zaslon Easy Link, ki omogoča združljivost s pametnimi telefoni oziroma operacijskima sistemoma Apple iOS in Android.
Novi Clio I feel Slovenia je sicer že na voljo pri slovenskih zastopnikih, na voljo pa bo v kombinaciji z dvema bencinskima pogonskima sklopoma, Tce 90 in TCe 100 LPG, pri čemer bo za prvega potrebno odšteti vsaj 15.550 evrov, za drugega pa 16.350 evrov. Za Twinga I feel Slovenia z motorjem Sce bo na drugi strani potrebno odšteti 12.590 evrov, električna izvedba pa bo ob upoštevani subvenciji Eko sklada za nakup električnih vozil v višini 6.000 evrov stala 15.090 evrov.
»Veseli nas, da je Renault prepoznal moč slovenske nacionalne znamke I feel Slovenia in da so to izredno lepo sprejeli tudi Slovenci, kar dokazuje tudi uspeh prvega Clia I feel Slovenia. Ponosni smo, da našo skupno zgodbo tokrat še nadgrajujemo in bo poleg Clia odslej dobro ime naše nacionalne znamke I feel Slovenia širil tudi Twingo. Pri tem nas še posebej veseli trajnostna zgodba, ki je tudi zgodba naše znamke. Zavedati se moramo, da je moč znamke države odvisna tudi od zavzetosti nas vseh za njeno uporabo. «
»Zato na Uradu za komuniciranje, kjer v imenu Republike Slovenije skrbimo za nacionalno znamko, spodbujamo čim širšo, a hkrati tudi premišljeno uporabo znamke I feel Slovenia. Na UKOMu vlagamo velike napore v povezovanje in osveščanje o naši znamki tudi v domači in ne le tuji javnosti. Zato ne pozabimo: močna državna znamka daje državi ter izdelkom in storitvam, ki iz nje prihajajo, dodatno moč. Z njeno uporabo pa svetu pokažemo, da je Slovenija inovativna, kreativna, kredibilna država, ki lahko konkurira na kateremkoli mednarodnem področju,« pravi mag. Uroš Urbanija, direktor Urada Vlade RS za komuniciranje.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"