Premiera: Volkswagen Taigo - kot Polo in T-Cross, le večji in bolj atraktiven

Po Braziliji se mali križanec z novim imenom leto dni kasneje seli še v Evropo.

Premiera: Volkswagen Taigo - kot Polo in T-Cross, le večji in bolj atraktiven (foto: Volkswagen) Volkswagen
29. 7. 2021

Volkswagnova evropska paleta križancev je postala še večja. Čeprav je imela nemška avtomobilska znamka že doslej eno izmed največjih palet tovrstnih vozil, ki je v Evropi sestavljena iz Touarega, Tiguana, T-Roca in T-Crossa, pa so se pri Volkswagnu odločili ponudbo povečati še za en model, ki bo na ceniku uvrščen pod celotno omenjeno četverico. Od njih pa se bo razlikoval po pomembni lastnosti. Mimogrede, ime mu bo Taigo.

Kot smo pred časom poročali je Volkswagen svojemu razvojnemu centru v Braziliji zaupal izdelavo povsem novega križanca, ki pa bo sčasoma kot prvi doživel tudi prodajo v Evropi. No, do selitve na nove trge je prišlo po zgolj dobrem letu dni, za razliko od južnoameriškega brata pa bo imel tudi kar nekaj novosti.

Križanec, ki si platformo MQB-A0 deli s Polom in T-Crossom – a je po besedah Volkswagnovih zaposlenih precej bolj trendovski – bo tako recimo že serijsko opremljen s polnimi LED žarometi in pa popolnoma digitalno instrumentno ploščo, ki jo bo dopolnjeval Volkswagnov infozabavni sistem zadnje generacije MIB3. Ob tem bo zunanjost mogoče oplemenititi z LED matričnimi žarometi ter po zgledu Golfa masko opremiti z LED svetlobnim pasom, ki bo povezval oba žarometa.

No, Taigo pa bo od obeh bratov tudi nekoliko bolj prostoren, saj bo v dolžino meri 4,26 metra, medosna razdalja pa bo z dolžino 2,56 metra za dva milimetra večja od tiste pri T-Crossu oziroma za tri milimetre večja kot pri Polu. A njegov največji adut, ki bi utegnil prepričati številne kupce je prtljažnik. Z do 455 litri prostornine bi namreč utegnil zadostiti tudi potrebam marsikatere družine, to pa bi mu nenazadnje lahko uspelo tudi po zaslugi zadostnega števila asistenčnih sistemov, kot so sistemi za samodejno zaviranje v sili, sistem za nadzor prometa v mrtvem kotu in pa doplačljiv inteligentni radarski tempomat s funkcijo polavtonomne menjave voznih pasov.

Kupejevsko oblikovan križanec naj bi na evropske trge in v Slovenijo zapeljal do konca letošnjega leta, za pogon pa naj bi skrbel enak nabor bencinskih motorjev kot pri Polu, kar pomeni paleto litrskih in 1,5-litrskih agregatov z močjo med 70 in 110 kilovati oziroma 95 in 150 'konji', povezanimi s šeststopenjskimi ročnimi in sedemstopanjskimi samodejnimi menjalniki.

Tekst: Matej Bulc

Preberite še: