Premišljena prenova za ohranitev dobre kondicije

4. 5. 2023 | Gregor Žvab
Deli

Peugeot 2008 je v zadnjih dobrih treh letih postal eden vodilnih igralcev v B segmentu športnih terencev. Tri leta pa je zagotovo tudi doba, po kateri si ta popularni levček zasluži osvežitev. Ta tokrat ne bo zgolj kozmetična, saj so se pri Peugeotu konkretno lotili najbolj pomembnega dela za prihodnost ...

Zunanjost ohranja zasnovo, kakršne smo pri 2008 v zadnjih letih vajeni, a sprehod okoli podrobnosti da jasno vedeti, da je bilo tako spredaj, kot zadaj narejenega veliko. Spredaj se nahaja nov svetlobni podpis, ki so ga Francozi uvedli s prenovo modela 508. Ta vsebuje tri vertikalne »kremplje« na vsaki strani sprednjega dela, ki avtu dajo še dodatno prezenco na cesti. Nova maska vozila postaja zaščitni znak vseh novih in prenovljenih Peugeotov, na sredini pa se bohoti nov, Peugeotov logotip.

Peugeot

Poenotena notranjost

10 palčni zaslon je sedaj serijsko na voljo v vseh treh paketih opreme (Active, Allure in GT). Je sestavni del posodobljenega sistema i-Connect®, ki se ponaša z vsemi pomembnimi povezljivostnimi funkcijami. Kljub velikemu zaslonu so pod njim ohranili tudi fizične tipke, za kar bo zagotovo marsikdo dvignil palec. Delovno okolje imenovano i-Cockpit® ostaja bolj ali manj nespremenjeno, tako da 2008 ohranja enako vozniško izkušnjo kot prej.

Peugeot

Nadgrajena elektrika

Električnih različic e-2008 je bilo prodanih kar 75.000, tako da so se Francozi odločili, da na elektriko položijo še kakšno karto več. Moč elektro motorja je narasla na 115 kW (156 KM), kar je 15% več kot prej, večja baterija s kapaciteto 54 kWh pa omogoča dobrih 60 kilometrov daljši doseg.

Po novem boste z e-2008 ahko prevozili 406 kilometrov.

Paleta motorjev z notranjim zgorevanjem ostaja enaka in obsega Dva bencinska in en dizelski motor. Puretech 100 je na voljo zgolj s šest stopenjskim ročnim menjalnikom, Puretech 130 tako z ročnim, kot tudi osem stopenjskim samodejnim menjalnikom, medtem ko je BlueHDi lahko spojen zgolj z osem stopenjsko avtomatiko. Napovedan je tudi hibridni pogonski sklop, ki bo združeval motor Puretech 130 s samodejnim menjalnikom in 48 voltnim električnim sistemom.

Peugeot

Kdaj pri nas?

Peugeot 2008 je eden najpomembnejših faktorjev ponudbe te francoske znamke, zato so vse prilagoditve trgu, pa če tudi majhne, zelo pomembne. Aktualna prenova ga je tako zagotovo še bolj utrdila med najvidnejšimi predstavniki v segmentu, kako močno, pa bo povedala jesen. Takrat bo namreč na voljo tudi pri nas, sicer pa bo prodaja drugod stekla v poletnih mesecih.

Preberite še: Za ta električni avtomobil boste odšteli toliko, kot za boljše kolo!

Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor:

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del