Tako so se lotili Taycana pri Porscheju. Številke so kar impresivne!

Prvi baterijsko električni model pri kultni znamki je bil hkrati tudi prodajni uspeh. Zdaj, po skoraj štirih letih, je čas za resno prenovo - prenovo pogonskega klopa. Doseg in predvsem zmogljivosti, vas bodo pustile odprtih ust!

Oblikovalci pri Porscheju so prepričani, da je Taycan še vedno dovolj svež in zanimiv, zato so zunanje oblikovalske olepšave res decentne in omejene na ožje žaromete in dodelane blatnike, spremenjen napis zadaj (ki je lahko osvetljen) ter nekaj drugih podrobnosti. Velika večina časa in naporov, ter menda kar dve tretjini proračuna za prvo osvežitev je bilo namenjeno dosegu in polnjenju. In tu imajo zdaj kaj pokazati.

Vsi trije čani družine so bili deležni prenove: Taycan, Taycan Cross Turismo in Cross Turismo.

Vsi trije čani družine so bili deležni prenove: Taycan, Taycan Cross Turismo in Cross Turismo.

Porsche

Zdaj celo do 678 km z enim polnjenjem

Vse tri karoserijske verzije Taycana ostajajo in vse tri so hkrati deležne posodobitev. Ne le, da je doseg zdaj do 35 odstotkov ugodnejši in lahko znaša kar 678 kilometrov, ampak so skrajšali tudi čase polnjenja. Zdaj lahko sprejema električno energijo z močjo do 320 kW (prej 270), krivulja polnjenja je dlje časa enaka, čas polnjenja (10-80 odstotkov) pa se je skrajšal za kar polovico (iz 35 na 18 minut in to celo pri temperaturi zgolj 15 stopinj). Poleg optimizacija vseh sistemov, nove kemije v baterijah in nove, zmogljivejše toplotne črpalke, je tu še večja zmogljivost baterije, saj zmore zdaj večja baterija 105 namesto 93 kWh. Na tem mestu velja omeniti še, da zmore Taycan zdaj regenerirati z moj do 400 kW.

Porsche

Komaj dojemljivi pospeški za Turbo S

S prenovo celega pogonskega sistema je uspelo inženirjem opazno dvigniti tudi zmogljivosti. Tako je na primer zadnji motor povsem nov in ponuja do 80 kW več moči (glede na izvedbo), kar je seveda najbolj izrazito na vrhu ponudbe. Taycan Turbo S zmore s časovno omejeno funkcijo Push-to-pass, ki sprosti še dodatnih 70 kW, že neverjetnih 700 kW (952 KM)! In prevedeno v pospeške to pomeni, da zmore do stotice pospešiti v izjemnih - pazi: 2,4 sekunde. Če želite impresionirati sopotnika in ga spraviti h kiropraktiku - potem je to pravi avto!

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Preberite še:

Sicer pa so moč dvignili vsem verzijam in tudi osnovni model zmore zdaj 60 kW več kot prej, pa tudi osnovna verzija pospeši do stotice v še vedno impresivnih 4,8 sekunde (0,6 bolje kot prej). Ob tem pri Porscheju navržejo še, da je avto zdaj do 15 kilogramov lažji - ne glede na precej daljši spisek opreme (podatek velja za Turbo S).

Porsche Active Ride

Porsche

In pri Poscheju so ponosni tudi na najnovejšo nadgradnjo sicer serijskega zračnega vzmetenja Active Ride (to je doplačilno). Ta sistem ne simulira le funkcije aktivnih stabilizatorjev (mehanskih tako avto nima več) in tako izenačuje vertikalne in lateralne sile v zavojih in pri pospeševanju ter zaviranju, pač pa lahko, podobno kot pri motociklu, avtomobil tudi nagne v zavoj! Če si to voznik seveda želi. Ravno tako, kot lahko vklopi posebno funkcijo vstop in izstop, ki dvigne avto za 55 mm - za lažje sedanje.

Preberite še

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?