No, naslednik je vendarle prehuda oznaka. Mitsubishi ASX je prišel na trg šele pred dobrim letom. In že so predstavili njegovo osvežitev. Zakaj? No, logika je seveda precej preprosta ...
Pri Mitsubishiju so se namreč že pred leti resno spogledovali z idejo, da bi se povsem umaknili s trga stare celine, kjer je konkurenca huda, zaslužki majhni, okoljske zahteve stroge. Potem so se, s pomočjo partnerja v zvezi, Renaulta le odločili, da ostanejo. In za Evropo pripravili načrt prenove palete po sistemu 'badge engineering'. Vsaj sprva ...
Samosvoja osebnost
Če se njegov prednik ni in ni mogel znebiti oznake, da je pravzprav le klon Renaultovega Capturja, so se zdaj v zvezi odločili, da to ne koristi nikomur. In hitro po resni prenovi Capturja, je tudi Mitsubishi predstavil svojo 'vizijo' tega kompaktnega križanca. Očitno so resno vzeli prenovo, saj je novinec zdaj res bolj samosvoj, bolj originalen od predhodnika.
Predvsem maska med žarometi je zdaj nova in samosvoja, pa tudi spodnji del odijača je izrazitejši, z obilico lakirane črnine (Dynamic Shield design pravijo temu pri Mitsubishiju). Nekoliko drugačen pa je tudi svetlobni podpis v žarometih, bližji modelu Colt (in ta je seveda, sorodnik modela Clio). Nova so tudi lita platišča.
No, razen oznak in logotipa japonske znamke s tremi diamanti v notranjosti ni nič drugače od prenovljenega Renaultovega modela. Res pa je, da so se pri Mitsubishiju odločili, da bo le najbolje opremljena verzija serijsko na voljo z novim operacijskim sistemom Google Android in 10,4 palčnim zaslonom. Pri znamki ponujajo tudi povezljivostno aplikacijo za ugotavljanje položaja avtomobila in nekaterih drugih podatkov.
Dimenzijsko ostaja enak
Dimenzijsko je novi ASX ostal v mejah predhodnika, enak je tudi prtljažnik (326-351 litra), zadnja klop je še vedno vzdolžno pomična in tako zelo praktična (16 cm).
Tudi ponudba motorjev je podobna kot pri sorodniku, odpade pa izbira priključnega hibrida. Kot vrh pnudbe je tu hibridni model z znanim sistemom atmosferskega 1,6 litrskega štirivaljnika in dveh e-strojev (ter baterije s 1,2 kWh) s sistemsko močjo 143 KM (103 kW/140 KM), za katerega trdijo da zmore v kar 40 odstotkih vožnje uproabljati le električni pogon.
Potem je tu še blagi hibrid s 1,33 litrskim štirivaljnikom in vstopni motor z litrskim trivaljnikom (verjetno le 66 kW/90 kM). Seveda bo tudi novinec prihajal iz Renaultove tovarne v Valladolidu (Španija), začetek proizvodnje pa je načrtovan za maj.
Preberite še