Novosti je več, kot smo jih pri večini avtomobilskih proizvajalcev vajeni tudi pri precej kasnejših posodobitvah.
Niti leto in pol še ni minilo, odkar smo pri Avto magazinu na test prevzeli tedaj povsem novo, četrto generacijo njihovega (vsaj v Evropi) največjega terenca z najdaljšo tradicijo med vsemi tovrstnimi avtomobili korejske znamke. N ne glede na to, da je bil tedaj to povsem nov avtomobil, pa bo že kmalu dobil temeljito posodobitev, ki bo segala precej dlje od kozmetičnih popravkov.
Kaj so torej pri Hyundaiju pripravili za modelno leto 2021, ko bo avtomobil praznoval 20. obletnico prihoda na trg? V prvi vrsti več prestiža, za njim pa tudi tehnološko dovršenost – še posebej, kar se tiče novih vrst pogona – ter še bolj svež videz.
S prenovo Santa-Fe, kot smo že pred kratkim napovedali, prinaša povsem nov oblikovalski jezik znamke, ki kot glavna elementa prinaša novo mrežo hladilnika in pa dnevne luči v obliki črke T, ki hkrati opravljajo tudi funkcijo smernikov. S tem je avtomobil dobil popolnoma nov videz sprednjega dela, že pogled na bok pa kaže na to, da gre pravzaprav res le za prenovo, saj so mu tam namenili le nova platišča ter večje koloteke. Na zadku se nahajajo novi in odslej povezani žarometi.
Nova platforma Santa-Feja kot prvo prednost prinaša več prostora v kabini, v kateri so svoj dom našli na otip mehkejši materiali, manj ostre pa so tudi oblikovalske poteze ter prehodi med posameznimi elementi. Nov je 10,25-palčni infozabavni zaslon, vozniku pa je poslej na voljo še gumb za izbiro voznih programov ter 12,3-palčni zaslon digitalne instrumentne plošče.
Čeprav smo kot eni izmed prednosti nove platforme predstavili udobje, pa je s tem napredek prišel še na dveh, morda celo nekoliko bolj pomembnih področjih – na področju varnosti in pa pogonskih sklopov.
Čistejši in varnejši
Hyundai velja za enega izmed vodilnih igralcev na področju elektrifikacije, kar dokazuje z modeli, kot so Ioniq, Nexo in pa Kona, zato bi bilo povsem nelogično, da elektrifciranega pogonskega sklopa ne bi bilo tudi v Santa-Feju. Ta bo tako kot prvi evropski Hyundai deležen nove generacije hibridov družine Smartstream, hkrati pa bo na voljo tudi kot priključni hibrid.
Z novo platformo pri Hyundaiju napovedujejo boljšo lego vozila na cesti, za kar bo poskrbel spremenjen pretok zraka in pa nižje težišče vozila. V sami kabini bo po zaslugi izboljšane izolacije manj hrupa, po zaslugi preusmerjanja sil v več smeri, vročega kovanja in pa visoko nateznega jekla pa bo v primeru trka veliko bolj varna tudi kabina vozila.
Čeprav pri Hyundaiju prenovljenega Santa-Feja, o katerem bo več tehničnih podatkov na področju motorizacije znanih v prihodnjih tednih napovedujejo za modelno leto 2021, pa bo prvim kupcem na voljo že precej prej. Na trgu se bo namreč pojavil že septembra letos.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji