Captur je bil eden prvih v segmentu - in je bolj kot mnogi drugi Renaultovi modeli v 13 letih na trgu osvojil srca voznikov. S svojo vsestranskostjo in uporabnostjo. Ni čudno, da je za znamko uspešno nadaljevanje prodaje še kako pomembno.
Prenove sredi življenjskega cikla niso vselej opazne in prepoznavne na prvi pogled - toda pri Renaultu so se po skoraj petih letih odločili korenito zarezati v oblikovno podobo tega križanca B segmenta, ki med kupci zaradi komapktnosti (4,24 metra) in notranje uporabnosti in prostornosti velja za zelo priljubljen model in marsikje, tudi pri nas, ostaja na vrhu prodaje.
Prednji del je zdaj oblikovno bliže ostalim novostim v ponudbi
Prenova je tako povsem spremenila prednji del vozila, z ožjo masko in žarometi žarometi, povsem spremenjenim odbijačem z veliko odprtino za zajem zraka v spodnjem delu (in dvema ob skrajnih robovih za ustvarjanje zračne zavese), višje postaljenim pokrovom motorja in seveda novim logotipom.
Žarometi so zdaj seveda v LED tehnologiji, dnevne luči pa pod njimi, v značilni poldiamantni obliki (kot ji pravijo). Zadek je obrdžal nekaj podobnosti z značilnimi lučmi (pa novim svetlobnim podpisom) v obrnjeni obliki črke C, novim difuzorjem, ...
Govorijo o bolj premijskem občutku v notranjosti
Pri francoski znami se za notranjost prenovljenega modela radi pohvalijo, da gre zdaj za bolj sodoben in premijski izgled in občutek, z novimi, tudi na otip boljšimi materiali. Izgled dopolnjujeta novi osrednji, pokončno postavljen zaslon in Googlovim multimedijskim sistemom, velikosti 10,4 palca.
Po novem lahko ob zrcaljenju telefona (Andorid, novi sistem Automotive 12 in Car play) podpira do 50 aplikacij, glasovni nadzor in krmiljenje določenih funkcij, ...
Nov je tudi digitalizirani prikazovalnik pred voznikom (10,25 palca), kjer lahko voznik izbira med štirimi prikazi in petimi "widgeti" s podatki in še osmimi barvami! In še - v kabini in na zunanjosti ni več kroma in živalskega usnja, zato pa številni novi tehnični tekstilni materiali in kup USB vtičev za polnjenje pametnih narav. Multimedijski sistem zdaj omogoča tudi posodobitve preko zraka (FOTA).
Prtljažnik - še vedno primerjalna prednost
Praktičnost in prostornost ostajata - zadnja klop je še vedno vzdolžno pomičen za 16 cm in tako lako voznik prilagaja potrebam prtlajžnik ali prostor za poznike. In tako je lahko v prtljažniku kar do 616 litrov prostora (1596 ob podrti klopi) s čimer je CAptur res mojster prilagodljivosti v razredu.
Motorji - nič zares novega
Pri motorni ponudbi nič zares novega - šest pogonskih sistemov (vseh seveda ne bo na vsakem trgu) je oziroma bo na voljo. Litrski trivaljnik motor bo na voljo v verziji Tce 100 za pogon z zemeljskim plinom, pa vstopni Tce 90, potem sledita dve verziji blagohibridnega motorja s prostornino 1,33 litre - TCE 140 in 160 (določeni trgi dobio še verzijo 1,33 TCE 155 brez MHEV sistema), vrhunec ponudbe pa je E-Tech hybrid z oznako 145 (pri Renaultu oznake pomenijo moč v konjih), ki v serijsko-paralelni hibridni kombinaciji združuje 1,6 litrski motor ter dva e-stroja, ki ju podpira baterija z 1,2 kWh.
Tudi posegi v podvozje - za več vozne dinamike
Pri Renultu so ob predstavtvi velikopotezno dejali, da jim vozna dianmika in udobje veliko pomenita - zato so se posvsetili tudi posodobitvi podvozja. Zasnova McPhersov spredaj-poltoga os zadaj je sicer ostala, toda inženirji so prilagodili geometrijo vpetja, hkrati pa prilagodili delovanje blažilcev in električne podpore krmilnemu mehanizmu.
Najmočnejša modela pa sta dobila celo povsem nove blažilce! In seveda - vozniški asistenčni sistemi so v ospredju pozornosti, posebaj zdaj, tik pred uvedbo regulative GSRII. Zato je oziroma bo v novem Capturju na voljo že 28 sistemov, nekateri novi, nekateri prenovljeni, večina pomembnih pa seveda serijsko.
Menda zgodbe o uspešnem modelu tu še ni konec. Dobro obveščeni viri znajo povedati, da bo Captur dobil še svojo podaljšano verzijo (približno 20 cm), s čimer bi zapolnili praznino med njim in večjim Australom. Če pa bo tudi poimensko še vedno Captur, pa je še nejasno ...
Preberite še: