Preobleka ga ni bistveno oddaljila od originala

Tretja generacija je prvi sadež strateškega partnerstva med Fordom in Volkswagnom pri lahkih gospodarskih vozilih.

Nova, tretja generacija večnamenskega velikoprostorskega vozila ima za popotnico uspešno prodajo obeh predhodnih modelov, ki pa vendarle ni bila tolikšna, da bi upravičevala visoke stroške samostojnega razvoja in proizvodnje povsem novega vozila. Tako je Tourneo Connect prvi rezultat strateškega partnerstva med Fordom in Volkswagnom, s čimer sta proizvajalca začela uresničevati dogovore pri razvoju in proizvodnji lahkih gospodarskih vozil. Novinec je nastal na osnovi, ki so jo prispevali pri Volkswagnu in je pravzaprav »preoblečeni« in nekoliko prilagojeni Caddy. Tudi proizvodnja poteka v Volkswagnovi tovarni v poljskem Poznanju.

Vozili se vizualno ločita le po nekaj malenkostih; Tourneo Connect ima drugačno sprednjo masko in žaromete, medtem ko je zadnji del skoraj nespremenjen. Tudi v notranjosti so skupna jedra zelo opazna, nekaj sprememb je le pri obliki merilnikov, ki so seveda lahko digitalni, in pri osrednjem komunikacijskem zaslonu.

Tourneo Connect je na voljo v dveh dolžinskih izvedbah in s petimi ali sedmimi sedeži v potniški kabini, v zadku pa je seveda prostoren prtljažnik. Z odstranitvijo sedežev v drugi in tretji vrsti  je na voljo do 3,1 kubičnega metra prostora za tovor pri daljši in 2,6 kubičnega metra pri krajši izvedbi. Voznik se pri vožnji lahko zanese na številne asistenčne sisteme, za višji nivo varnosti in udobja skrbi kar 19 funkcij iz poglavja pametne digitalne tehnologije.

Ponudba štirivaljnih motorjev s turbinskim polnilnikom vključuje 1,5-litrski bencinski motor, ki zmore 84 kilovatov (114 KM) in 220 Nm navora, ter 2,0-litrski dizelski motor, ki razvije 90 kilovatov (122 KM) in 320 Nm navora. Oba pogonska stroja sta Volkswagnova, dizelski se ponaša z inovativnim sistemom dvojnega doziranja, ki vbrizgava tekočino AdBlue pred dvema selektivnima katalizatorjema za zmanjšanje dušikovih oksidov. Vsi modeli imajo serijsko vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik ali sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Pogon na vsa kolesa je oziroma bo na voljo le pri izvedbah z dizelskim motorjem.

Tovorni sorodnik Transit Connect bo pripravljen šele v letu 2024, do takrat bodo pri Fordu imeli še obstoječi model. Za zdaj torej prihaja na slovenske ceste potniški, družinsko in podjetniško naravnani Tourneo Connect, ki ima izhodiščno ceno 29.050 evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja