Prvi limuzinski model, ki je nastal na platformi MEB se zdaj tudi čisto uradno imenuje ID.7. Do konca leta, ko bo na trgu tudi pri nas, bodo počasi odkrivali še vse tehnične podrobnosti. Vseeno pa so nam nekaj podrobnosti na razkritju le zaupali...
Dolgo časa so se pri Volkswagnu otepali primerjave z legendarnim imenom Passat, ko je bilo govora o novi elektro nadlimuzini, ki so jo pripravljali dolgo in razkrivali postopno - preko konceptov ID. Aero, pa ID. Vizzion, naposled pa prekrito v elektroluminiscenčno folijo pokazali še na sejmu CES v ZDA.
Zdaj je torej jasno, da vendarle gre za model ID.7, za katerega pri VW pravijo, da bo znamko popeljal na novo raven v električni mobilnosti. Ali kot je v Berlinu na predstavitvi za sedmo silo (VW je ID.7 sicer predstavil hkrati na kar nekaj krajih po vsem svetu!) povedala šefica marketinga Imelda Labbe: "To je Passat za svet elektro mobilnosti - in še veliko več ...!"
Drugi globalni model in prvi limuzinski na osnovi MEB
ID.7 je torej prva limuzina na MEB platfromi, hkrati pa po ID.4 drugi globalni avto znamke, zato tudi sočasna predstavitev avtomobila po celem svetu. Oznake limuzina vendarle ne jemljite preveč ostro resno, saj gre za petvratno (kombi)limuzino, torej za karoserijsko verzijo, ki je blizu konceptu zadka Škode Octavie.
Zunanje valovite poteze novinca s povsem zaprto masko so sicer absolutno podrejene aerodinamiki, zavoljo upora in porabe, toda družinski geni podobnosti so vendarle prepoznavni. Količnik upora pa bi naj bil med odličnimi 0,23 in 0,24, kar je odivsno do opreme, predvsem koles.
Za skoraj pet metrov dolg model (4,91 m) je tudi medosna razdalja, ki meri skoraj tri metre, res razkošna. Kar pa seveda predvsem pomeni, da imajo potniki v avtomobilu več kot dovolj prostora, predvsem to seveda velja za tiste na zadnji klopi. In iz tega stališča je ID.7 zagotovo bližje filozofiji in poslanstvu pokojnega Phaetona, kot pa e-Passata.
Več poudarkov kvaliteti
Tudi vse izrečene kritike okoli notranjosti in predvsem materialov, so menda vzeli resno, saj je novinec precej bolj skrbno izdelan, s precej več prijaznih, mehkih in na otip prijetnih površin, kot recimo prva generacija ID.3. Ravno tako so poenostavili tudi rokovanje z osrednjim zaslnom infozabavnega sistema, ki meri celih 15 palcev in mu namenili tudi bližnjične tipke. Recimo za nadzor klimatske naprave, pa stikalo domačega zaslona,... Sicer pa imajo sedeži možnost masaže pa gretja in zračenja, na voljo je veliko strešno samozatemnitveno okno, pa projecirni sistem z razširjeno resničnostjo, ...
Za zdaj motor s 210 kilovati
Pogon prevzema nov motor, ki so ga predstavili pred dnevi. Gre za v hiši razvit pogonski stroj (AP 550) z močjo 210 kW (286 KM) in do 550 Nm navora in enostopenjskim menjalnikom, ki je vgrajen na zadnji osi. Okoli zmogljivosti (in porabe) še nič, tudi pri baterijski zalogi niso bili prav zgovorni, le to je uradno jasno, da bo dosega znašal do 700 km. In seveda, da bo model omogoča moči polnjenja do 200 kW.
Seveda pa so med vedno dobro obveščenimi viri ža zaokrožili podatki o dveh baterijskih paketih - šibkejši bo seveda znan model s 77 kWh, večji pa bi naj ponujal celo do 86 kWh. Za prvega je skoraj logično, da ga bodo uporabili, saj je že na voljo pri drugih modelih, ponujal pa naj bi do še vedno resnih 615 km dosega.
Preberite še: Znano je, kdaj prihaja novi Volkswgen Passat! Vendar vam eden od podatkov ne bo všeč ...
Tako pa izgleda trenutna, trendovska, Volkswagnova, električna mobilnost:
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?