Pri Bugattiju elektrika vendarle še ne tako kmalu. Kaj načrtujejo pri hrvaško-francoskem podjetju?

7. 10. 2022 | Jure Šujica
Deli

Načrti za aktualno desetletje, ki jih je Mate Rimac predstavil lani, se spreminjajo.

Ko je pred časom Mate Rimac, mladi hrvaški poslovnež in ustanovitelj avtomobilske znamke Rimac Automobili, kupil večinski delež znamke Bugatti, je v avtomobilski javnosti završalo. Številni so namreč pričakovali, da se bo znamka kmalu osredotočila na proizvodnjo električnih avtomobilov, kar pa se do sedaj še ni zgodilo. In se očitno kmalu tudi še ne bo, vsaj sodeč po zadnjih napovedih.

Pri Bugattiju se sicer počasi pripravljajo na upokojitev svojega razvpitega 16-valjnika, ki bo še zadnjič na voljo v nedavno razkritem modelu Mistral, roadsterju, ki bo deležen le 99 'ponovitev', naslednja generacija superšportnika pa bo nato hibridna. A če je Mate Rimac še nedolgo tega napovedoval, da bodo kmalu predstavili prvi električni avtomobil, sedaj več zaposlenih na višjih položajih poudarja, da prvi električni avtomobil še ne bo predstavljen v tem desetletju.

Preberite še: Ne boste verjeli, kako klavrno je končala avtomobilska ikona, ki jo je dolga leta vozil fotograf Aleš Bravničar

Kot poudarja direktor oblikovanja pri Bugattiju Achim Anscheidt v izjavi za britanski Autocar, se trenutno osredotočajo na snovanje hibridnega avtomobila. Vse drugo pride kasneje, do kupcev bi bilo neodgovorno, če bi bili z mislimi že pri razvoju avtomobila, ki bo na trg prišel za tem.

Vseeno se pri Bugattiju dogaja marsikaj. Mate Rimac naj bi razmišljal tudi o tem, da bo prvič po obuditvi znamke v začetku 90. let prejšnjega stoletja v ponudbo uvrstil več kot le en avtomobil (izdelan v številnih variacijah). To seveda ne bo SUV, s katerim bi se kosali z Lamborghinijem in podobnimi akterji, saj bi to pomenilo razvrednotenje znamke.

Preberite tudi: Je to najbolj vznemirljivi odprti športni dvosed sodobnega časa?