Pri Ferrariju so se vrnili v preteklost in predstavili to!

12. 11. 2021 | Jure Šujica
Deli

Navdih so jemali v kupejih, ki so nastajali skozi zadnja desetletja.

Klasični Ferrariji, še posebej kupeji, so med vsemi prestižnimi avtomobili na listi najbolj zaželenih pri velikem številu avtomobilskih navdušencev na samem vrhu priljubljenosti. A njihovo število je omejeno, modeli kot je legendarni 250 GTO pa le redko naprodaj. Pri Ferrariju medtem kljub vsemu (še) ne načrtujejo izdelave omejene serije vozil tega modela, kot to recimo počno pri Aston Martinu. So pa zato na željo dolgoletnega kupca naredili nekaj drugega.

Ferrari BR20 je unikaten kupe, narejen na osnovi štirisedežnega GTC4Lusso, ki kar kriči od nostalgije. Pri Ferrariju so namreč pustili le malo sledi o njegovem poreklu. Namesto kombilimuzinskega zadka so mu namreč nadeli položno spuščajočo se streho in zadnje steklo, za bolj dramatičen učinek pa so mu za tri palce oziroma slabih osem centimetrov podaljšali previs preko zadnjih koles. Spremenjena sta sicer tudi stranski profil in sprednji del z novimi (manjšimi) žarometi ter dnevnimi  lučmi, zaradi katerih je motorni pokrov še nekoliko večji.

V Maranellu pa se niso spomnili le svoje starejše kupeje, pač pa tudi na nekoliko novejše primerke, konkretno 599 GTB Fiorano in njegovim prepoznavnim zadnjim lokom. Slednje je namreč pridobil tudi BR20, ki pa sicer, kot vsi Ferrarijevi kupeji, nima očitnih aerodinamičnih dodatkov in pomagal.

Pod srebrno karoserijo unikatnega Ferrarija se sicer skriva prav zanimiva notranjost. Armaturna plošča je resda prenesena iz Lussa, ostale komponente pa so v veliki meri nove. Nenazadnje so avtomobilu odstranili zadnjo sedežno klop in tako razkrili stabilizator, ki povezuje zadnji kolesni par, celotna notranjost pa je odeta v nenavadno, a uglajeno kombinacijo svetlega in temnega usnja. Ob diskretno postavljenih kovinskih elementih so s srebrno nitjo in tradicionalnim diamantnim šivom povezali tudi vse dele usnja.

Pogonska tehnika ostaja enaka kot v GTC4Lusso. To pomeni, da bo vozniku na voljo 6,3-litrski atmosferski 12-valjnik, ki je vsekakor precej bolj mikaven, kot pa 3,9-litrski osemvaljnik izvedbe Lusso T. Ponujal bo namreč 690 'konjev' ali 507 kilovatov moči in upajmo, da jih bo neznani lastnik pogosto uporabljal na svojih izletih.