Pri Fiatu še zdaleč niso rekli zadnje besede, vsaj glede Pande ne. To so prihajajoče, nove karoserijske različice

18. 9. 2025 | Matjaž Gregorič

Prihodnje leto bosta na ceste zapeljala vsaj dva nova pomembna modela, ki se spogledujeta s priljubljenimi križanci.

Italijanski Fiat bo v prihodnjem letu predvidoma poslal na ceste dva nova modela, ki bosta tekmovala v razredu priljubljenih srednje velikih križancev. Oba nastajatana enaki osnovi kot priljubljena Grande Panda, zaznamujejo ju oglate karoserijske linije, na voljo pa bosta z bencinskim, blagim hibridnim in električnim pogonom.

Pri Fiatu še zdaleč niso rekli zadnje besede, vsaj glede Pande ne. To so prihajajoče, nove karoserijske različice
Fiat

Uradno novincema še niso določili imen, v igri pa sta Giga Panda in Fastback. Gre za avtomobila z dolžino okoli 4,4 metra, imela bosta enak ali zelo podoben sprednji del, razlikovala pa se bosta zadaj, kjer bo Giga Panda ohranila škatlasto zasnovo, Fastback pa bo imel kupejevsko prirezana prtljažna vrata. Pri Fiatu naj bi uradno potrdili tudi pick-up izvedbo.

Pri Fiatu še zdaleč niso rekli zadnje besede, vsaj glede Pande ne. To so prihajajoče, nove karoserijske različice
Fiat

Mehansko bosta nova Fiatova modela zelo podobna drugim sorodnikom iz koncerna Stellantis, torej Citroenu C3 Aircross in Oplu Fronteri in podobno velja tudi za motorje. To pomeni, da bo za pogon skrbel 1,2-litrski prisilno polnjeni bencinski trivaljnik, ki bo povezan z ročnim menjalnikom, poleg tega pa bosta na voljo še blago hibridna in eklektična izvedba.

Oderuški splitski taksisti napadli novinarko, ki jih je spraševala, koliko računajo
Pri Fiatu še zdaleč niso rekli zadnje besede, vsaj glede Pande ne. To so prihajajoče, nove karoserijske različice
Fiat

Oba nova Fiatova avtomobila sta trenutno v fazi testiranja pred proizvodnjo in ju je zamaskirana mogoče opaziti na cestah v okolici italijanskega Baloca, kjer je Stellanisov razvojno preizkusni center. Uradna predstavitev naj bi se zgodila sredi prihodnjega leta, nekaj mesecev kasneje pa bo stekla tudi prodaja. Proizvodnja je načrtovana v Stellantisovi tovarni v Kenitri v Maroku.