Oblikovalci češke znamke so se znova poigrali z retro oblikami in jih uporabili v konceptnem modelu 1000 MBX.
Škodini oblikovalci imajo očitno veliko veselja s preoblikovanjem klasičnih modelov in skiciranjem, kako bi lahko izgledali z najnovejšimi hišnimi oblikovnimi potezami. Tokrat so na risalne deske postavili enega najbolj redkih modelov, kar so jih kdaj naredili pri Škodi.
Škoda 1000 MBX je debitirala leta 1966,razvili in izdelali so jo na osnovi ljudskega modela 1000 MB, vendar so do ukinitve proizvodnje leta 1969 izdelali le 1403 avtomobile, še redkejša, nekoliko močnejša Škoda 1100 MBX pa je bila izdelana v le 1114 primerkih.
Model 1000 MBX/1100 MBX je bil pravzaprav dvovratna kupejevska različica modela 1000 MB in je ohranila zasnovo z motorjem zadaj in pogonom na zadnja kolesa. Tako kot original ima tudi nov konceptni avtomobil oglato obliko brez srednjega stebrička, vendar z dodatnimi majhnimi vrati, ki se odpirajo nazaj spominjajo na Mazdo RX-8.

Za zunanjost je poskrbel Škodin oblikovalec Antti Savio, za notranjost pa David Stingl. Dvojica je projekt za serijo znamke z imenom Ikone dobijo preobrazbo, v kateri je bila pred kratkim na novo zasnovana Škoda 110 R Coupé, zaključila v samo štirih tednih.
Gre za električni avtomobil, ki nima možnosti za serijsko proizvodnjo. Te skice so vaje v slogu »kaj če…?« in ne predogledi prihajajočih modelov. Ker gre le za digitalni koncept so 1000 MBX opremili z najsodobnejšimi funkcijami, ki jih ni v nobenem od serijskih Škodinih avtomobilov, kot je na primer zračno vzmetenje z nastavljivo višino.
Škodina najnovejša stvaritev iz sveta oblikovalske fantazije vključuje več pametnih podrobnosti, kot je nenavadna, s steklom prekrita ovalna armaturna plošča, ampak kot omenjeno, takšen avtomobil ne bo prišel na ceste.


