Pod streho enega največjih avtomobilskih koncernov naj ne bi bilo več prostora za vseh 14 znamk, težava je tudi njihovo medsebojno prekrivanje.
Nekdanji prvi mož koncerna Stellantis Carlos Tavares je želel ohraniti celotno ozvezdje 14 avtomobilskih blagovnih znamk, vendar upravljanje vseh ni preprosto. V Evropi se pod koncernsko streho gnetejo Alfa Romeo, Fiat, Maserati, Abarth, Lancia, Citroën, Peugeot, DS Automobiles, Opel in Vauxhall. Na ameriški strani Atlantika so tu Jeep, Dodge, Chrysler in Ram. Nekatere od njih imajo slabe poslovne rezultate.
Tavaresov naslednik Antonio Filosa naj bi vsako blagovno znamko analiziral posebej, da bi določil njeno prihodnost znotraj podjetja z oceno za dolgoročno sposobnost preživetja vseh 14 blagovnih znamk. Po nekaterih notranjih virih naj ne bi bila izključena likvidacija nekaterih znamk, najbolj pa naj bi bile na udaru evropske.
Glede na prodajne podatke bi bilo morda mogoče oceniti, pri katerih se lahko bojijo za svojo prihodnost. Po podatkih Evropskega združenja proizvajalcev avtomobilov (ACEA) do oktobra 2025 je med Stellantisovimi znamkami precejšen upad zabeležil DS Automobiles z 21,2-odstotnim minusom na 25.195 novih registracij, kar predstavlja 0,2-odstotni tržni delež. Lancia (skupaj s Chryslerjem) je strmoglavila za 68,3 odstotka na 9.844 vozil, kar predstavlja 0,1 odstotka regionalne prodaje.
Maserati, ki je združen z Dodgeom in Ramom, je zabeležil 17,1-odstotni padec registracij na 3.538 enot, s tržnim deležem manj kot 0,1 odstotka. Stellsntid je moral v zadnjih letih večkrat zanikati govorice o prodaji podjetja pred kratkim pa je napovedal tesnejše sodelovanje z Alfa Romeo za doseganje večjih ekonomij obsega.
Nasprotno pa večje znamke Stellantis dosegajo boljše rezultate. Peugeot je v prvih desetih mesecih leta prodal 469.322 vozil, kar predstavlja 5,2-odstotni tržni delež. Citroën je zabeležil 276.641 registracij (3,1 odstotka). Opel in Vauxhall sta tesno sledila z 263.659 enotami – delež 2,9 odstotka celotnega evropskega avtomobilskega trga.
Alfa Romeo je prodala več avtomobilov kot Lancia in DS Automobiles skupaj, vendar je 47.699 enot (0,5-odstotni tržni delež) še vedno daleč od tistega, kar je Cuore Sportivo dosegel le nekaj let nazaj. Abarth ni naveden ločeno (kar je verjetno najbolje, saj električni avtomobili verjetno stagnirajo pri prodajalcih). Podatki za čustveno športno znamko so vključeni v Fiatove. Fiatova prodaja se je zmanjšala za 13,4 odstotka na 222.375 vozil.
Te številke so pomembne, ker naj bi Filosa dajal prednost rasti obsega prodaje. Ukrepi vključujejo razvoj cenejših modelov, znižanje prodajnih ciljev za električna vozila in spodbujanje prodaje voznih parkov z nižjimi dobičkonosnimi maržami.
Novo na Metroplay:




