Kar 70 odstotkov njihovih kupcev izbere najvišji nivo opreme.
Romunska znamka Dacia, ki spada pod okrilje skupine Renault, nadaljuje z rastjo prodaje in krepitve tržnega deleža, zlasti po zmanjšanju zagat z dobavo polprevodnikov. V Evropi se je v prvi polovici leta prodaja romunske znamke povečala za 30 odstotkov glede na leto prej, medtem ko se je celoten trg okrepil za 18 odstotkov. Dacijin tržni delež zdaj znaša odličnih 4,5 odstotka, Sandero pa je drugi najbolje prodajani avtomobil v Evropi.
Pomemben podatek je tudi drugo mesto modela Sandero na lestvici najbolje prodajanih avtomobilov, kjer je bil nekaj časa celo na samem vrhu, medtem ko se kupci vse bolj odločajo za različice z bogatejšimi nivoji opreme, kar seveda prispeva k višji končni ceni.
To dokazuje, da pri odločitvi za nakup enega izmed modelov znamke Dacia cena ni edini niti glavni dejavnik, čeprav gre za avtomobilskega proizvajalca z nizkocenovnim predznakom. Nizkocenovnost je vse bolj zamegljena, saj povprečna cena novega Dacijinega avtomobila znaša približno 17.500 evrov, kar 70 odstotkov kupcev pa izbere najvišji nivo opreme. Povprečna cena je za nizkocenovne avtomobile »nadpovprečno« visoka; na slovenskem trgu je najcenejši Sandero naprodaj za 13.590 najdražji Duster pa za 24.490 evrov.
Preberite še: Kdaj se bomo po severni ljubljanski obvoznici lahko spet vozili neovirano? To pravijo na Darsu
BONUS VIDEO: Preizkusili smo trenutno najbolje prodajan avtomobil v Evropi – kaj ga naredi tako posebnega?