Prihaja novi Renault Trafic, sodoben, vsestransko povezljiv in z električnim pogonom

14. 11. 2025 | Matjaž Gregorič

Renault bo na sejmu Solutrans v Lyonu prikazal serijsko izvedbo svojega novega dostavniškega srednjekatergornika.

Renault bo sejem logistike in prevozništva Solutrans v Lyonu izkoristil za predstavitev dokončne proizvodne različice novega električnega Trafica E-Tech. Predstavili bodo tudi predelave, ki jih izvajajo neposredno v tovarni ter s strokovnim znanjem Renaultovih ekip, ponujajo hitrejšo dostavo in nižje stroške skupaj z garancijo proizvajalca.

Renault Trafic E-Tech electric, prvi model nove generacije popolnoma električnih dostavnikov, bo na sejmu Solutrans razstavljen v svoji proizvodni različici, preden bo konec leta 2026 zapeljal na ceste. Razvili so ga na inovativni platformi je kompakten in okreten za vožnjo v mestu hkrati pa nosilnost maksimalno povečata zadaj nameščen motor in kratek previs.

Prihaja novi Renault Trafic, sodoben, vsestransko povezljiv in z električnim pogonom
Renault

Novi Trafic E-Tech bo na voljo v običajni dolžini 4,87 metra, in tovorno prostornino 5,1 kubičnega metra, ter s podaljšano karoserijo z dolžino 5,27 m ter tovornim delom, ki bo sprejel 5,8 kubičnih metrov. Njegova nizka višina 1,90omogoča dostop do vseh podzemnih parkirnih mest.

Tedenski horoskop (17. - 23. 11.): Kdo mora paziti, komu pa se nasmiha sreča

Trafic E-Tech electric se z 800-voltno tehnologijo  napolni od 15 do 80 % v približno 20 minutah, medtem ko je doseg do 450 kilometrov z zmogljivejšo in  skoraj 350 kilometrov WLTP z manjšo baterijo. Elektromotor bo novega Trafica poganjal s 150 kilovati moči  in 345 Nm za zmogljivost in učinkovitost.

Prihaja novi Renault Trafic, sodoben, vsestransko povezljiv in z električnim pogonom
Renault

Trafic E-Tech electric je vsestransko povezljiv, prilagodljiv in sposoben prejemati samodejne posodobitve. Dobavlja se tudi s tehnologijama V2L (Vehicle To Load) in V2G (Vehicle To Grid) z napredno digitalno integracijo za poslovne uporabnike. V notranjosti bo digitalizirana armaturna plošč ter  veliko prostora za shranjevanje, vozniku bodo v pomoč  okrepljene varnostne funkcije. Omogočena bo  tudi digitalna personalizacija in upravljanje za vsako poslovno področje.

Novega Trafica bodo izdelovali v francoskem v Sandouvillu, postopoma pa mu bodo sledili tudi električni dostavniki, manjšega in večjega razreda.