Dizelskim motorjem medtem že štete minute.
Švedski Volvo je pred kratkim napovedal, da bo iz ponudbe umaknil vse izključno dizelske pogonske sklope pri vseh modelih v svoji ponudbi. Omenjen ukrep naj bi bil realiziran do konca letošnjega leta in tako bo dizle pri izbranih modelih mogoče naročiti le še v kombinaciji z elektromotorji oziroma kot hibride in blage hibride. A očitno je, da se tudi tovrstnim rešitvam prav kmalu obeta konec – kasneje pa tudi bencinarjem.
Takšno prihodnost je pred dnevi za spletno stran Car and driver napovedal generalni direktor znamke Volvo, Håkan Samuelsson. Švedi so namreč že pred časom napovedali, da bo polovica njihovih vozil, prodanih leta 2025 že opremljena z električnimi pogonskimi sklopi. Da bi to v relativno kratkem času uspeli realizirati pa bodo potrebni precej drastični ukrepi.
Novi Volvo XC90 tretje generacije, ki naj bi na ceste prišel v letu 2022 naj bi bil tako po Samuelssonovih besedah (najverjetneje) še zadnji avtomobil znamke, pri katerem bo mogoče izbrati izključno z bencinskim motorjem. Vse kasnejše opcije naj bi bile namreč deležne takšne ali drugačne stopnje elektrifikacije.
Vse pa vendarle ne bo odvisno izključno od samega podjetja. Na izbiro pogonskih sklopov, ki jih bodo ponujali strankam bo namreč vplivalo več faktorjev. Prvi faktor bodo želje samih strank glede pogonskih rešitev, drugi pa tudi sama polnilna infrastruktura na trgih, kjer bodo prisotni. Na določenih trgih namreč pričakujejo, da bo namreč le-ta tudi po letu 2025 še vedno premalo razvita za uvedbo električnih avtomobilov in pa priključnih hibridov. Ob tem Samuelsson dodaja, da si želi, da bi popolno elektrifikacijo flote zaključili še preden bi to od trga zahtevale oblasti po svetu.
K povečanju deleža električnih vozil v Volvovi paleti bodo sicer v prihodnje prispevali tudi številni novi ter celo manjši avtomobili, pri katerih je uporaba električnih pogonskih rešitev še toliko bolj smotrna. Prvi povsem nov model, ki bo zapeljal na trg bo po pričakovanjih mestni križanec XC20 – ime so pri Volvu že zaščitili – sledili pa naj bi številni drugi, izdelani na Volvovi lastni platformi oziroma na platformah koncerna Geely, kamor spadajo tudi znamke Lynk & Co. Ter Polestar.