Priljubljeni japonski športnik vendarle dobiva naslednika

13. 1. 2020 | Jure Šujica
Deli

Obeta se tudi velik prirastek moči.

Leta 2012 se je Toyota vrnila tja, kamor so številni avtomobilski navdušenci želeli, in kjer je kraljevala predvsem v 80. in 90. letih prejšnjega stoletja – v razred cenovno dostopnih kupejev. Nov model GT86 (s katerim se je nekoliko poklonila modelu AE86) je razvila v sodelovanju s Subarujem, vse bolj pa se je v zadnjih letih zdelo, da bo šlo zgolj za enkratno sodelovanje. A zgodba sedaj dobiva nov zagon.

Po poročanju britanskega portala Autocar naj bi namreč Japonci že načrtovali novo generacijo obeh bratov. Posebno zagreti za to naj bi bili pri Toyoti, saj bodo s tem še okrepili znamko GR oziroma Gazoo Racing, v portfelju katere sta že Supra GR in nedavno predstavljeni Yaris GR.

Že čez dobro leto

Nova generacija športnika bo, kot vse kaže, povsem nova. Če je prva nastala na Subarujevi platformi, bo nova nastala na Toyotini z oznako TNGA; pravzaprav na enaki, kot jo že uporablja Supra. Za motor bo tudi tokrat poskrbel Subaru, le da bo namesto dvolitrskega atmosferskega štirivaljnika pod pokrovom našel prostor s turbo puhalom podprt 2,4-litrski agregat z enakim številom valjev kot doslej. Temu primeren bo tudi prirastek moči, saj se bo krivulja ustavila pri 255 'konjih' ali 188 kilovatih.

Novinca, ki bosta obdržala pogon na zadnja kolesa, naj bi na trg prišla predvidoma v letu 2021, ob izboljšanih zmogljivostih in (predvidoma) precej izboljšani kabini je pričakovati tudi občutno višjo ceno. Cene sicer ne bodo smeli pretirano napihniti, saj bi se v nasprotnem primeru že močno približala Supri. To pa Toyoti razumljivo nikakor ni v interesu.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del