Francoski avtomobilski proizvajalec naj bi domnevno oškodovane stranke obravnavali ločeno.
Japonsko-francosko partnerstvo med Nissanom in Renaultom že nekaj časa ni ravno v najboljši kondiciji, sedaj pa se nadenj zgrinjajo novi črni oblaki. Zanj so krive francoske oblasti, ki so proti podjetjema oziroma koncernu Nissan-Renault Alliance sprožile nov sodni postopek. In ne, ne gre za postopek v povezavi z nekdanjim prvim obrazom obeh koncernov, Carlosom Ghosnom, ki sicer še ni dobil epiloga.
Pod drobnogledom sta se obe znamki znašli zaradi 1,2-litrskega bencinskega motorja, ki so ga v letih od 2012 do 2016 vgrajevali v nova vozila znamk Nissan, Renault, neuradno pa naj bi omenjeni motor našel porstor pod motornim pokrovom tudi nekaterih drugih znamk. Skupno naj bi na ceste prišlo okrog 400.000 v Španiji in Veliki Britaniji izdelanih spornih motorjev.
Preberite še: Ford obuja legendarno idejo o superzmogljivem kombiju
Glavna težava omenjenih motorjev naj bi bila prevelika poraba olja. Težava pri tem je, da naj bi Renault vedel za težavo, vendar pa naj se poročanju tiskovne agencije Reuters kljub temu ne bi odločili za vpoklic vozil, saj naj zaradi tega ne bi bila ogrožena varnost. Ob tem so pri proizvajalcu dejali, da niso pripravljeni na skupinska pogajanja s kupci vozil glede odškodnin, pač pa bodo vsak primer obravnavali posebej.
Pri francoskem zastopniku znamke Nissan so medtem vse lastnike spornih vozil pozvali, naj stopijo v kontakt s pooblaščenim servisom, ki bo pregledal vozilo in nato ukrepal v skladu z nastalo situacijo.
Da gre za precej pogosto okvaro na omenjenem motorju sicer posredno dokazuje podatek, da se je zgolj v Franciji povezalo okrog 1.100 oškodovanih kupcev, njihove interese pa naj bi zastopala spletna pravniška platforma MyLeo.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?