Številni proizvajalci zaenkrat še obratujejo po ustaljenem urniku.
Avtomobilska proizvodnja po Evropi je – oziroma bo v prihodnjih dneh – zaustavljena. Izbruh epidemije koronavirusa, ki sedaj razsaja prav po vseh evropskih državah je povzročil, da so se za ta ukrep odločili velikani, kot so Volkswagen, PSA, Ford, Mercedes-Benz, Toyota, BMW, Renault Fiat (vsi preostali pa vsaj v nekoliko zmanjšanem obsegu). Precej drugačna pa je kot kaže filozofija pri podjetjih, ki avtomobilskim tovarnam dostavljajo ključne sestavne komponente.
Nekateri izmed dobaviteljev, kot so Pirelli in Brembo so tako že napovedali zmanjšanje obsega proizvodnje. Temu zgledu sledijo tudi pri proizvajalcu menjalnikov ZF, kjer so sicer dejali, da še izvajajo dobave določenih komponent, a da počasi zaustavljajo proizvodnjo in da bodo izpolnili zahtevana naročila, nato pa bo delo zaustavljeno. Kako po to vplivalo na delo po svetu sicer ne znajo napovedati.
Na drugi strani pa se za podoben ukrep kot vse kaže ne bodo odločili v številnih drugih večjih podjetjih, ki s svojimi produkti sicer zalagajo dobršen del avtomobilske industrije. Tako recimo pri Boschu sporočajo, da zaenkrat delujejo nemoteno, pri Continentalu je začasno zaprtje tovarn ukrep, ki se ga bodo poslužili v skrajni sili, pri Valeu in Webastu bodo situacijo podrobno spremljali. Iz Mahleja pa prihajajo informacije, da tovarne po Evropi kljub okužbam treh delavcev v Stuttgartu in Kornwestheimu, za katere so odredili karanteno, ostajajo odprte.
Kaj pa pri nas? Avtomobilski saloni so povsod po državi bolj ali manj zaprti. Večina podjetij medtem podrobno spremlja dogajanje, povezano z epidemijo in karanteno, vseeno pa se vsa podjetja še niso odločila zanjo. Tako recimo še vedno obratuje podjetje Hella Saturnus, vrata pa sta recimo že zaprla tudi oba novomeška avtomobilska velikana, Renaultov Revoz in pa Adria Mobil. Slednji so sicer v izjavi zapisali, da bo proizvodnja ponovno zagnana najhitreje prvega aprila oziroma najkasneje šestega aprila.