Iz strateškega partnerja se je koncern Hyundai 'prelevil' v delničarja novega podjetja.
Projekt Ionity brez dvoma velja za enega največjih na področju elektromobilnosti, konkretneje, električnih polnilnic z visoko močjo polnjenja (do 350 kilovatov). Gre pravzaprav za projekt, ki ga je ob pričetkih lansiranja družine električnih avtomobilov ID zagnal Volkswagen, takoj pa so poleg pristopili še Ford, Daimler in BMW. Kot strateški partner je nato septembra lani k projektu pristopil še koncern Hyundai, ki pa sedaj svojo vlogo spreminja.
Korejski koncern je namreč v projektu, ki predstavlja najmočnejšo konkurenco hitrim polnilnicam ameriškega podjetja Tesla po zaslugi investicije namesto strateškega partnerja postal delničar in se tako postavil ob bok obstoječim avtomobilskim koncernom. Kakšen znesek so namenili za nadaljnji razvoj mreže električnih polnilnic Ionity sicer pri Hyundaiju niso razkrili.
»S pridružitvijo skupine Hyundai Motor projektu na krovu pozdravljamo partnerja z mednarodnimi izkušnjami na področju elektromobilnosti. Od danes naprej bomo tako skupaj sledili cilju izobraževanja kupcev o e-mobilnosti ter promociji inovacij na tem področju, s čimer bomo pripomogli k temu, da bo potovanje z električnimi avtomobili postalo nova realnost, še posebej na dolgih poteh,« je ob nadgraditvi partnerstva dejal Michael Hajesch, generalni direktor Ionity-ja.