Poleg modela EQC Mercedes preizkuša še svoj prvi model s kombinacijo pogona na gorivne celice in baterije z zunanjim polnjenjem, GLC F-Cell.
Napovedi počasi postajajo realnost. Mercedes-Benz je po predstavitvi modela GLC s pogonom na gorivne celice, ki smo ga prvič videli na septembrskem salonu v Frankfurtu, in koncepta električnega SUV-a EQC zdaj objavil, da sta oba omenjena avtomobila že v obdobju testiranja in da bosta na trg zapeljala že v prihodnjem letu. Naj spomnimo, da gre pri GLC-ju za prvo vozilo, ki za pogon uporablja kombinacijo vodikovih celic in baterijo, ki se polni prek omrežja. EQC na drugi strani pomeni prvi Mercedesov avtomobil, v celoti zasnovan kot električno vozilo in hkrati začetnik znamke EQ.
Trenutno EQC kot najpomembnejša novost prestaja teste na skrajnem severu, v švedskem mestu Arjeplog, pozneje pa bodo sledila tudi pomembna testiranja v Evropi, ob Sredozemlju ter v ZDA. Skupno je Mercedes za obe vozili pripravil kar 500 najrazličnejših testov, v sklopu katerih preverjajo vzdržljivost baterij pri nizkih temperaturah (do -35 stopinj Celzija), vžig v hladnem vremenu, stabilnost na ledu ter ob vožnji v klanec z naklonom 20 stopinj in še bi lahko naštevali.
Čeprav gre za električni športni terenec, pa naj bi EQC po besedah glavnega inženirja vozila Michaela Kelza še vedno ponujal veliko moči in športnosti. »EQC pomeni vrhunec športnosti in uporabnosti. Najprej naj bi voznike navdušil z vozno dinamiko, za kar gre zasluga štirikolesnemu pogonu, ki ga ravno zdaj dodelujemo na Švedskem. Tukaj pa so potem še novosti na področju telematike, povezljivosti in polnjenja, zaradi česar menimo, da je EQC znanilec nove dobe avtomobilizma.«