Prvi Ladin električni avtomobil v resnici ne bo ruski

Lada e-Largus je še vedno prototip, ki naj bi kljub vsem težavam na ceste zapeljal naslednje leto, v Avtovazu optimistično napovedujejo doseg do 400 kilometrov

Elektrifikacija v avtomobilski industriji je neizogibna in skoraj vsi proizvajalci avtomobilov vlagajo v razvoj novih tehnologij in pogonskih sistemov.  Ruska Lada je med zadnjimi, ki se je začela obračati v smer električne mobilnosti in čeprav nima še nobenega električnega modela, so spravili skupaj  prototip, ki napoveduje prihodnji model e-Largus.

Vse od začetka ruske invazije na Ukrajino ima lastnik Lade AvtoVAZ, velike težave pri proizvodnji in dobavi novih avtomobilov, pri novem projektu pa ima opravka s tehnologijo, pri kateri so pravzaprav brez izkušenj. Verjetno zato niso razvili povsem novega avtomobila, ampak so si sposodili osnovo, ki temelji na prejšnji generaciji Dacie Logan MCV oziroma na platformi, ki je bila predstavljena leta 2004. zasnova električnega Largusa je večinoma nespremenjena, baterije naj bi bile nameščene v dnu, mogoč je hitro polnjenje preko priključka CCS.

Po nekaterih virih bi e-Largus z enim polnjenjem lahko prevozil do 400 kilometrov, a je ta številka neuradna in glede na staro platformo tudi nekoliko preveč optimistična. Pri Avtovazu so uradno potrdili, da  bodo naslednje leto poslali na ceste floto prototipov za izvedbo validacijskih testov, preden bo električni velikoprostorec pripravljen za proizvodnjo. Kdaj bo e-Largus dejansko zapeljal s proizvodnih dvoran, za zdaj ni znano in ne bi bilo presenetljivo, če bi bil začetek prodaj predviden najprej leta 2024.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja