Prva vozila naj bi nastala že v decembru, razkriva pa tudi ambiciozne načrte za prihodnje leto.
Francoski Renault je že ob začetku rusko-ukrajinske krize kot eden prvih avtomobilskih proizvajalcev napovedal izstop z ruskega trga in svojo tovarno v Moskvi prepustil v upravljanje mestu. V dneh, ki so sledili, je mestna oblast oblast napovedala, da bo v najkrajšem možnem času obudila proizvodnjo vozil znamke Moskvič. Čeprav se je napoved nekaterim zdela nemogoča, so obljubo držali.
Preberite še: Odhod Renaulta iz Rusije po 20 letih prinaša obuditev legende
Po poročanju portala Automotive News Europe naj bi s proizvodnjo novih Moskvičev začeli decembra letos, še pred koncem leta pa naj bi, tako vsaj upa moskovski župan Sergej Sobjanin, izdelali 600 vozil. Naslednje leto naj bi proizvodnja začela dihati 's polnimi pljuči', do konca leta 2023 pa bi lahko izdelali že 50.000 novih vozil.
Moskovska avtomobilska tovarna Moskvičev, kot je v prevodu sedaj njeno uradno ime, sicer stoji brez dela že več kot pol leta, z uspešnim zagonom pa bi lahko obudili delovna mesta več tisoč ljudi, ki so tako rekoč čez noč ostali brez kruha. Tovarna bi sicer lahko v prihodnje postala središče razvoja električnih vozil.
Z izjemo tega, da bo šlo za električne avtomobile, Sobjanin sicer ni razkril, kakšni bodo novi avtomobil, jasno pa je, da so se projekta lotili z veliko resnosti. K projektu je namreč avgusta že pristopil tudi proizvajalec tovornih vozil Kamaz, ki je v novo tovarno investiral pet milijard rubljev ali slabih 83 milijonov evrov, Sobjanin računa tudi na pomoč ministrstva za gospodarstvo in proizvodnjo.
Preberite tudi: M+S kmalu ne bo več oznaka za zimske pnevmatike. Kako torej prepoznati 'pravo' zimsko gumo?