Prvi predprodukcijski primerki BMW X7 zapeljali iz tovarne

20. 12. 2017 | Jure Šujica
Deli

Pred avtomobili je še na tisoče testnih kilometrov, ki jih bodo v naslednjem letu opravili na različnih odročnih lokacijah po svetu.

Dogodki v razvoju novega najnovejšega BMW-jevega športnega terenca z oznako X7 si v zadnjem času sledijo z veliko hitrostjo. Da ima BMW v načrtu izdelati športnega terenca, ki bo po velikosti segel nad model X5 se sicer govori že od leta 2014, letos pa smo končno lahko videli nekaj bolj otipljivega: v začetku leta so tako fotografi v bližini tovarne v Münchnu v objektiv ujeli zakamuflirano različico testnega vozila, na septembrskem avtomobilskem salonu pa smo imeli nato možnost videti tudi razkrito študijo bodočega hibrida.

Danes pa je iz Münchna že prišla uradna  informacija, da so v največji BMW-jevi tovarni, ki se nahaja v ameriškem mestu Spartanburg, pričeli s proizvodnjo prvih pred-produkcijskih avtomobilov modela X7. S tem se je pričelo odštevanje zadnjih dvanajstih mesecev, kolikor nas še loči do predstavitve serijskega vozila. Le ta je napovedana za konec leta 2018.

V tovarni se bo pridružil četverici BMW-jevih SUV-ov

Ena izmed glavnih nalog pred-serijskih vozil bo pridobitev homologacije in registracije za omenjen tip vozila. Ko bo opravljen ta postopek, bodo avtomobile poslali še na zadnja testiranja na različne lokacije po svetu, med katerimi sami omenjajo Dolino Smrti in Skandinavijo, kjer bodo nato preizkušali delovanje avtomobilov in pomožnih sistemov  v najbolj skrajnih pogojih. Ker BMW ob tem želi izdati kar najmanj podrobnosti o novincu bodo vsa vozila opremljena s kamuflažno folijo.

Druga naloga omenjenih avtomobilov pa se nanaša na samo proizvodnjo. Z izdelavo predserijskih avtomobilov bodo namreč v Spartanburgu lahko ugotovili, kjer so še pomankljivosti in kako še izboljšati proces do začetka serijske izdelave. Tukaj tudi tiči eden izmed razlogov, zakaj je bila za izdelavo modela X7 izbrana ravno ameriška tovarna. V njej namreč že sedaj poteka izdelavo modelov X3, X4, X5 in X6, ravno s slednjima pa si X7 deli platformo, zaradi česar bo potrebnih tudi najmanj prilagajanj.

Jure Šujica
Foto: BMW

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja