Zaprtje velja za vse tovarne podjetij Peugeot, Citroen, Opel, Vauxhall, DS in Fiat. Pri tem pa nikakor niso edini.
Avtomobilski proizvajalci po Evropi zaradi COVID-19 počasi zaustavljajo in umirjajo proizvodnjo novih avtomobilov. A če so z zapiranjem najprej začeli manjši proizvajalci, kot sta Lamborghini in Ferrari ter nato še Seat, se sedaj za podobne ukrepe odločajo tudi največja imena avtomobilske industrije. Danes sta to v uradnem poročilu napovedala francoski koncern PSA in italijanski Fiat.
Takoj za Volkswagnom s 3,02 milijona letno izdelanih drugi največji avtomobilski proizvajalec v Evropi je tako danes napovedal, da bodo med ponedeljkom in četrtkom v želji po čim hitrejši rešitvi krize, nastale zaradi omenjenega virusa, ugasnil vse svoje tovarne za izdelavo avtomobilov. Prvi dve v francoskem Mulohousu in španskem Madridu bodo zaprli že danes, osem v Veliki Britaniji, Španiji, Franciji, Nemčiji in na Poljskem bodo zaprli jutri, preostalih pet tovarn v Franciji, Španiji, na Portugalskem, Slovaškem in Poljskem pa bodo zaprli v sredo oziroma četrtek.
Pri PSA ocenjujejo, da bo ustavitev proizvodnje trajala do 27. marca, nato pa bo jasno, ali bodo potrebni tudi nadaljnji ukrepi. Zaprtje bodo izvedli v sodelovanju z lokalnimi oblastmi in sindikati, ob tem pa poudarjajo, da je to edini pravi način, da se zaščitijo pred širjenjem virusa. Usoda štirih tovarn v Avstriji, na Poljskem, na Madžarskem in v Franciji medtem ostaja neznana.
Do 27. marca bodo svoje obrate zaprli tudi pri Fiatu. Italijanska znamka je še prejšnji teden napovedala, da bo kot ukrep v boju proti virusu ustavila tovarne ob koncih tedna, danes pa je bil sprejet ukrep o popolni zaustavitvi. V Italiji bodo vsaj do napovedanega datuma zaprte tovarne Melfi, Pomigliano, Cassino, Mirafiori, Grugliasco in Modena, poleg tega še tovarni v srbskem Kragujevcu in poljskem mestu Tychy.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del