"Kapitan Sato" je med drugim obelodanil nekaj številk, ki so mnoge pustile odprtih ust ...
Le kak teden dni po prevzemu položaja je nov šef Toyote Koji Sato (interno ga menda že imenujejo "Kapitan Sato", kot poroča Automotive news) že sklical svojo prvo tiskovno konferenco in napovedal nekaj novih, čeprav pričakovanih potez.
Napovedal je namreč, da tudi Toyota intenzivno dela na novih tehnologijah, ki bodo pospešile elektrifikacijo pri tej znamki, kar je tudi ena od njegovih prioritet. Sato je dejal, da si želijo prodajo električnih vozil do leta 2026 dvigniti na 1,5 milijona (iz globalno zgolj 25.000, saj gre le za en model bZ4X), že leta 2030 pa naj bi ta številka znašala 3,5 milijona.
Sato je sicer dejal še, da bodo še vedno razvijali več pogonskih konceptov, predvsem hibride, vodik za pogon motorjev z notranjim zgorevanjem in gorivne celice ter seveda baterijska električna vozila. Predvsem za slednje je dejal, da so čakali na zadostno zmogljivost tovarn baterij.
Sicer pa bosta Toyota in Lexus do leta 2026 predstavila kar 10 novih električnih vozil, tega leta pa pričakujejo tudi čisto novo, namensko platformo za BEV vozila, s katero naj bi dosegli tudi dvakratni doseg današnjega, hkrati pa prepolovili stroške razvoja in naložb. Eden od Satovih ciljev je tudi premik Toyote od izdelovalca vozil do ponudnika mobilnostnih storitev in 100-odstotna CO2 nevtralnost vseh Toyotinih tovarn do leta 2050.
Preberite še: Velika številka za majhen avtomobil, ki ima za seboj vznemirljivo zgodovino
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj