Renault Boreal prihaja tudi v Evropo, a ga ne bo povsod

10. 7. 2025 | Matjaž Gregorič

Izdelovali ga bodo v brazilski tovarni v Curitibi in Bursi v Turčiji, od koder bodo oskrbovali vzhodnoevropske trge.

Renault s  predstavitvijo  Boreala uvaja svoj četrti model, posebej razvit za čezmorske trge, kjer so križanci različnih velikosti še vedno bolj ali manj v senci drugih karoserijskih oblik. Nvinoca bodo izdelovali v brazilski tovarni v Curitibi in Bursi v Turčiji, brazilska tovarna bo odgovorna za 17 latinskoameriških trgov, avtomobili izdelani v turški tovarni pa bodo namenjeni kupcem 54 trgih v vzhodni Evropi, na Bližnjem vzhodu in v sredozemski regiji.

Renault Boreal prihaja tudi v Evropo, a ga ne bo povsod
Renault

Boreal je postavlejn na novo modularno platformo, dolg je je 4,56 metra in 2,70 metra dolgo medosno razdaljo, kar pomeni prostorno notranjost. Za začetek prodaje so se pri Renaultu odločili za 1,3-litrski bencinski turbomotor s sistemom start-stop in šeststopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Odvisno od trga je na voljo kot bencinski motor ali – zlasti v Braziliji – primeren tudi za uporabo z etanolom. Moč do 120 kilovatov (163 KM) se prenaša na sprednji kolesi. Različica s štirikolesnim pogonom še ni načrtovana, sedemsedežna izvedbe pa ne bo.

Renault Boreal prihaja tudi v Evropo, a ga ne bo povsod
Renault

Kot prvi model za neevropske trge je Boreal opremljen z integriranimi storitvami Google, komunikacijski sistem pa je mogoče posodabljati tudi prek omrežja. Na voljo je do 24 voznih asistentov, vključno z zaviranjem v sili, opozorilom na mrtvi kot in sistemom za opozarjanje na zapustitev voznega pasu, ki zazna tudi nasproti vozeča vozila.

Policist v civilu presenetil tatu, ki je kradel v trgovini (VIDEO)
Renault Boreal prihaja tudi v Evropo, a ga ne bo povsod
Renault

Poleg štirih voznih načinov vožnje je na voljo še peti, ki z inteligentnimi algoritmi prilagaja nastavitve trenutnim voznim razmeram. Notranjost je opremljena z robustnimi, a čisto izdelanimi materiali, dvojni zaslon v kabini pa si izposoja elemente iz Renaulta 5 E-Tech. Sredinska konzola je hlajena – kar ni slaba ideja za trge z vročim podnebjem..