Novi Clio predstavlja največji 'infotainment' zaslon v zgodovini Renaultov

28. 1. 2019 | Jure Šujica
Deli

Večina novosti, ki jih prinaša v kabini, naj bi pripomogla k večji meri udobja in ergonomije.

Renault Clio kljub poplavi športnih terencev še vedno velja za enega od najpomembnejših modelov francoske znamke, tako na slovenskem trgu kakor v tujini. Ne nazadnje je v manj kot treh desetletjih in štirih generacijah našel že več kot 15 milijonov kupcev, kar ga nedvomno uvršča med bolje prodajane avtomobile v zgodovini, v Sloveniji pa naj bi v prihodnje proizvajali tudi prihajajočo peto generacijo avtomobila.

Novinca bodo v fizični obliki javnosti prvič predstavili na ženevskem avtomobilskem salonu na začetku marca, že jutri pa sledi njegova dokončna virtualna prezentacija. A pri Renaultu so se odločili in novinca predstavili v dveh delih. Že danes tako sledi predstavitev notranjosti vozila, za katero pri Renaultu pravijo, da sicer temelji na enaki DNK kot pretekle štiri generacije modela, hkrati pa povzema tehnologije večjih bratov, konkretno Espaca in Megana.

Pri Renaultu smo sicer iz modelov, predstavljenih v zadnjih letih, že vajeni uporabe velikih zaslonov informativno-razvedrilnega sistema. Vseeno pa so šli oblikovalci pri Cliu zdaj še korak naprej. Namenili so mu namreč takšnega z diagonalo 9,3 palca, ki ni le dvakrat večji od obstoječega, ampak tudi največji, do zdaj uporabljen zaslon v kateremkoli Renaultovem avtomobilu. Ta je sicer še nekoliko ukrivljen, sicer pa je v osnovi povzet po tistem iz modela Espace.

Koliko denarja morate imeti, da vas nemške banke štejejo za bogate?

Omenjeni ekran naj bi sicer pripomogel k vizualnemu povečanju armaturne plošče, ta pa je izdelana iz treh delov, oblazinjena in po želji obarvana v dvobarvno kombinacijo. Tako naj bi oblikovalci povečali ergonomijo in udobje avtomobila, k še večji meri prestiža pa bo pripomogel še digitaliziran prikazovalnik hitrosti, motornih vrtljajev in drugih informacij. Ta bo na voljo v več dimenzijah s premerom med 7 in 10 palcev.

Preostale novosti, ki jih Clio pete generacije prinaša v kabini, so še novi sedeži, za katere obljubljajo, da bodo potnikom omogočali udobna potovanja na daljših poteh tudi na zadnji klopi – zahvala za to gre radodarneje odmerjenemu prostoru za kolena. Sicer pa si bodo lastniki novega Clia lahko avtomobil po svojih željah opremili s številnimi različnimi dodatki, med katere spada paket ambientalne osvetlitve v osmih barvah, v prav toliko barvnih kombinacij pa bo lahko odeta tudi preostala notranjost.

Kot rečeno, bo novi Clio v celoti razkrit že jutri, gre pa za najpomembnejši avtomobil Renaulta, razvit v sklopu strateškega plana »Drive the future«, s katerim Renault želi na eni strani predstaviti kar 12 elektrificiranih modelov in v celotni floti vozil vzpostaviti sisteme za povezljivost. To naj bi realizirali do leta 2022, prav Clio pa bo model, ki bo kot prvi dobil hibridni pogonski sklop E-Tech, v celoti razvit pod Renaultovo streho.

 

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"