Prekinitev je bila v luči predvidene združitve koncernov PSA in FCA pričakovana.
Sodelovanja avtomobilskih proizvajalcev na področju razvoja in proizvodnje lahkih gospodarskih vozil so dandanes izredno pogosta in le redki proizvajalci se tovrstnih projektov lotevajo samostojno. Dandaes imajo tako povsem enako zasnovo Peugeot Traveller, Citroen Spacetourer, Opel Zafira Life in pa Toyota HiAce. Zanimivo, vsaj gledano iz vidika zgodovine pri tem je, da pri projektu posledično ne sodeluje tudi Fiat.
Fiat je namreč v zadnji generaciji model Scudo preimenoval v Talento, izdelavo pa namesto koncernu PSA (oziroma skupnem sodelovanju) zaupal Renaultu. Sedaj pa postaja jasno, da se Fiat vrača nazaj k sodelovanju s francoskim avtomobilskim koncernom, s katerim si že deli skupen proizvodni obrat v Italiji. Konec sodelovanja, ki nastalo na pobudo Carlosa Ghosna je potrdila tudi izvršna direktorica Renaulta Clotilde Delbos.
Brez novega partnerja na vidiku
Da bo znova prišlo do sodelovanja med PSA in Fiatom je bilo seveda le še vprašanje časa. Obe strani se namreč že lep čas pripravljata na ustanovitev skupnega podjetja, poimenovanega Stelantis. Projekt naj bi bil zaključen v prvem četrtletju prihodnjega leta, pri čemer pa je za zamudo pri združevanju med drugim kriv prav sektor lahkih gospodarskih vozil. Evropska Unija je namreč zaradi strahu pred skorajšnjim monopolom na trgu lahkih gospodarskih vozil pred časom projektu začasno prižgala rdečo luč, ki pa je sedaj očitno ugasnila.
Po tem, ko je Renault že pred časom končal sodelovanje z Oplom in sedaj še s Fiatom francoska znamka sedaj že išče novega partnerja na tem področju, a morebitnega kandidata vsaj zaenkrat še ni na vidiku.