Ob prenovljeni obliki Megane prvič doslej dobiva tudi priključno-hibridni pogonski sklop.
Megane velja v Renaultovi ponudbi za nekakšnega posebneža, vezni člen med vsemi modeli, saj se tudi nahaja v sredini modelne ponudbe. Hkrati gre za najširšo družino vozil, ki je svoj čas pod enim imenom zajemala kar sedem različnih avtomobilov. Sedaj jih je nekoliko manj. Kljub temu se ob nastanku vsake nove generacije – ali zgolj ob posodobitvi – zgleduje tudi po drugih modelih v ponudbi. Ob zadnji posodobitvi se je zgledoval po Cliu.
Podobnost z manjšim bratom je očitna že ob prvem pogledu na sprednji del. Ima večjo masko hladilnika ter večje reže za zajem zraka na levi in desni strani. A kar je morda najpomembneje: novi so tudi sprednji žarometi, ki bodo poslej svetili v LED tehniki v vseh različicah avtomobila, tudi v tistih na začetku cenika, v enaki tehniki pa bodo svetili tudi zadnji žarometi, ki bodo po vrhu vsega še nekoliko večji kot doslej. Za nameček v Megana prihajajo še dinamični smerniki, vse spremembe zajemajo tudi najbolj športno različico z oznako R.S.
Notranjost na prvi pogled večjih novosti ne prinaša, še posebno ne na področju vizualnih sprememb. Ob blagih spremembah armaturne plošče bo namreč Megane v dražjih različicah prvič opremljen z digitalnim prikazovalnikom hitrosti in drugih podatkov, nov pa je tudi (po velikosti enak kot doslej) 9,3 palcev velik zaslon info-zabavnega sistema. Gre za novo generacijo vmesnika z imenom Easy link, ki naj bi bil po besedah Renaultovih inženirjev bolj ergonomsko zasnovan in prijaznejši za uporabo.
Avtonomija in elektrifikacija
Na področju varnosti prenovljeni Megane prinaša nekaj novosti, zaradi katerih je že moč trditi, da dosega standarde avtonomne vožnje druge generacije. Sistem ohranjanja voznega pasu bo deloval pri hitrostih do 160 kilometrov na uro in bo serijsko na voljo v vseh izvedbah s samodejnim menjalnikom, deloval pa bo v kombinaciji z aktivnim radarskim tempomatom. Hkrati bo Megane po novem samodejno zaviral pred pešci ter voznika opozarjal na nevarnost zaradi utrujenosti.
H Cliu ali bolje h Capturju se moramo vrniti na področju pogona. Medtem ko med dizli in klasičnimi bencinskimi motorji ni nobenih novosti, je Megane s prenovo po najmanjšem v družini križancev izpod iste strehe povzel priključni hibridni pogonski sklop. Tudi za Megana E-tech je takšen pogonski sklop prvi v njegovi 24-letni zgodovini. Pogonska sklopa obeh avtomobilov bosta s 118-kilovatnim bencinskim motorjem ter 9,8 kilovatnih ur veliko baterijo povsem enaka, s tem pa tudi zmogljivost, kar med drugim pomeni 45 kilometrov avtocestne in 65 kilometrov mestne električne avtonomije.