Renault Megane R.S. Trophy-R je novi rekorder Nürburgringa, tudi s pomočjo slovenskega znanja

22. 5. 2019 | Jure Šujica
Deli

S časom 07:40.100 je postal najhitrejši avtomobil s pogonom na sprednji kolesni par.

Megane R.S. že vse od prve generacije izpred desetletja in pol velja za enega izmed bolj spoštovanja vrednih predstavnikov razreda športnih kombilimuzin, še posebej pa je nase opozoril v prejšnji generaciji, ko se je že pred desetletjem približal magični meji 300 ‘konjev’. Z zadnjo generacijo je to številko tudi dosegel, kar že nekaj časa vedo tudi domači kupci. A Renaultu to seveda ni dovolj, saj so želeli njegove številke pokazati v praksi. In kje drugje to storiti kot na Nürburgring.

Tja pa se Renaultova ekipa ni podala s klasičnim Meganom R.S., niti R.S. Trophy, temveč z njegovo zadnjo izpeljanko, Trophy-R. Ta bo sicer premiero doživela šele v petek v Monaku, kjer bo ta vikend potekala dirka formule 1, gre pa za v osnovi za klasičnega Trophyja, ki so mu pri Renaultu odstranili kar 130 kilogramov odvečne teže. Kaj točno so storili, sicer ni znano, pri Renaultu pa razkrivajo, da naj bi avtomobilu nadgradili aerodinamični paket in nadgradili pogonske osi.

Hitrejši tudi od mnogo bolj zvenečih imen

Čas, ki ga je novi Megane R.S. Trophy-R postavil sicer že 5. aprila letos, znaša 7 minut in 40,1 sekunde in je za 3,7 sekunde boljši od tistega, ki ga je aprila 2017 postavil dosedanji rekorder, Honda Civic Type R. Še več, njegov čas na enaki, 20,6 kilometra dolgi progi, je bil le desetinko slabši kot čas, ki ga je leta 2006 na testu revije Auto Build postavil Lamborghini Murcielago LP 640. Mimogrede, čas predhodnika iz leta 2014 je izboljšal za kar 14,26 sekunde.

Najmočnejši Megane do zdaj ima pod karoserijo skritega tudi kar nekaj slovenskega znanja, saj je za njegov izpušni sistem, kot že večkrat pri vozilih znamke Renault, poskrbelo podjetje Akrapovič. Sicer pa so komponente za cestni dirkalnik prispevali nekateri drugi uveljavljeni proizvajalci. Na zavornih čeljustih se tako bohoti napis italijanske znamke Brembo, vzmetenje pa so prispevali inženirji nemške znamke Öhlins.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja