Renault Megane R.S. Trophy se je približal magičnim 300 'konjem'

20. 7. 2018 | Jure Šujica
Deli

Nad njim je navdušen tudi nemški dirkač formule 1, Nico Hülkenberg.

Eden izmed najbolj priljubljenih avtomobilov, ki jih imamo trenutno v našem uredništvu na testiranju, je novi Renault Megane R.S. Saša je tako z njim že odpeljal hiter krog na dirkališču Raceland v Krškem (kako hiter je bil, si lahko ogledate v tedenskem pregledu dogajanja AM interno #42), že med vožnjo pa so mu misli uhajale k njegovemu prihajajočemu in še močnejšemu bratu, Meganu R.S. Trophyju.

Včeraj pa je novi najmočnejši Megane tudi uradno doživel svoj debi v javnosti, in tako kot je že Saša napovedal, je novinec opremljen s še nekoliko močnejšo izvedbo 1,8-litrskega motorja, ki tako proizvede skupno 300 'konjev' oziroma 221 kilovatov moči. Ob tem bo avtomobil razpolagal še s 420 njutonmetri navora, vsa moč pa se bo na sprednji kolesni par prenašala prek dvosklopčnega avtomatskega menjalnika EDC ali pa ročnega menjalnika s šestimi prestavami.

Nad njim navdušen tudi Nico Hülkenberg

Za dobro vodljivost na cesti in dirkališču, kamor bodo bodoči lastniki z vozilom nedvomno zahajali, so pri Renaultu Trophyju namenili ojačano šasijo 'Cup', na katero je nato nameščeno trše vzmetenje, Torsenov diferencial z omejenim zdrsom, sprednjih koles, sistem za štirikolesno krmiljenje in nov par sprednjih kompozitnih zavornih kolutov. Za stik vozila s cesto bo sicer serijsko skrbel komplet Bridgestonovih pnevmatik, obnašanje vozila bo mogoče prilagajati prek sistema Multi-Sense, v avtomobilu pa bo na voljo še sistem R.S. Monitor za prikaz telemetričnih podatkov.

O novem Trophyju je med predstavitvijo spregovoril tudi Nico Hülkenberg, dirkač ekipe Renault Sport Formula 1 in ambasador oddelka Renault Sport. »V razvoj Megana R.S. sem vpleten že vse od lani, zato sem zadovoljen s tem, da se mu je pridružila še močnejša izvedba. Vsaka izmed novosti v Meganu R.S. Trophyju prinaša še boljši občutek in še več športnega duha. Pozdravljam tudi še več moči, še boljši oprijem in ne nazadnje prednosti, ki jih prinašajo še bolj vzdržljive zavore. Užival pa sem tudi v novih sedežih s poudarjenim oprijemom telesa,« je o novincu dejal Nemec.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja