Ne le oblikovno, novinec naj bi se po izvirniku zgledoval tudi z vidika namembnosti - in cene.
Obujanje avtomobilskih legend se je pri avtomobilskih proizvajalcih v zadnjih letih obnesel kot popoln recept za kovanje dobička. Če naštejemo le nekaj primerov: Ford Mustang, Mini, Fiat 500, do neke mere pa tudi sedaj že upokojeni Volkswagen Beetle. Po obuditvi športnega Alpine A110 pa so sedaj v vstop v svet retro avtomobilov, namenjenih širši množici napovedali tudi pri Renaultu. Pred dnevi se je namreč začelo šušljati, da bodo Francozi obudili priljubljeni Renault 5, danes pa je to postalo tudi uradno jasno.
Renault je namreč danes razkril svoj strateški načrt za prihodnost oziroma za prihodnjih pet let, poimenovan Renaulution, s katerim prinašajo, kot temu pravijo »Nouvelle Vague«, Novi val. Ta naj bi po pričakovanjih v ospredje postavil zeleno mobilnost, pri čemer pa bo pozornost namenjena tako pogonu na elektriko kot na vodik. Predvsem na področju elektrifikacije ima namreč Renault že precej izkušenj, saj so prvi tovrsten avtomobil predstavili pred natanko 10 leti, doslej pa so prodali že preko 300.000 električnih vozil.
Eden izmed pomembnejših elementov nove strategije pa bo tudi obujena Renault 5. z njo naj bi pri Renaultu želeli popularizirati električno mobilnost. Tako kot izvirnik naj bi kupce prepričala predvsem z dostopno ceno, ponujala pa bo izključno električni pogon. Glede na to, da gre zaenkrat še za prototipno različico vozila tehnični podatki vozila zaenkrat ostajajo skrivnost.
»Dizajn Renault 5 Prototype temelji na dizajnu R5, kultnega modela v naši zgodovini. Ta prototip pooseblja modernost, hkrati pa je avtomobil, ki se sklada s časom, v katerem živimo: namenjen je mestu, poganja ga elektrika, hkrati pa je atraktiven,« je dejal Gilles Vidal, direktor Renaultovega oblikovalskega oddelka.
Da so pri Renaultu navdih iskali v legendarnem mestnem avtomobilu je jasno na prvi pogled. Zaznamujejo ga namreč skoraj pravokotni sprednji žarometi, z rumeno letvijo na spodnjem robu, ki 'nadomešča smernike. Tu so nato še kvadratne dnevne luči na robovih sprednjega odbijača s številko pet na vsaki strani. Na zadku se medtem znova pojavljajo pokončni žarometi, ki jih med seboj povezuje LED pas s številko 5 znotraj logotipa.
Sicer pa je novi Renault 5 le eden izmed novih avtomobilov, ki jih nameravajo pri Renaultu predstaviti do leta 2025. Teh naj bi bilo kar 14, polovica pa bo povsem električnih. Vsi avtomobili naj bi sicer ponujali možnost elektrificiranega oziroma električnega pogona, sedem vozil pa naj bi svoje mesto našlo v segmentih C in D.