Umik s trga osebnih vozil

14. 4. 2020 | Jure Šujica
Deli

Med sprejetimi ukrepi je tudi umik iz skupnega podjetja Dongfeng Renault Automotive Company.

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault je predstavil novo strategijo udejstvovanja na največjem avtomobilskem trgu na svetu, to je na Kitajskem. Država z največjim številom prebivalcev na svetu se namreč že nekaj časa posveča električni mobilnosti, in tako je število električnih avtomobilov, ki se vozijo po tamkajšnjih cestah, že nekaj let višje kot kjerkoli drugje. Zgolj leta 2019 je bilo tam prodanih 860.000 novih električnih avtomobilov, to pa je dejstvo, ki so ga v svoji novi strategiji upoštevali tudi pri Renaultu.

Načrti, ki so jih sprejeli v upravnem odboru francoske znamke, tako zajemajo ukinitev prodaje osebnih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem na Kitajskem. Namesto tega se bo Renault na tamkajšnjem trgu usmeril izključno v prodajo električnih osebnih avtomobilov in pa lahkih dostavnikov, saj potrebe po teh rastejo iz dneva v dan. Lani so tako kitajski kupci kupili 3,3 milijona novih lahkih gospodarskih vozil, Renault pa jih bo prodajal pod leta 2017 ustanovljeno blagovno znamko Renault Brilliance Jinbei.

Večja sinergija z Nissanom

Kot posledica novega načrta Renaulta pa je sledila tudi odločitev znamke, da svoj delež v koncernu Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC) v celoti prepusti podjetju Dongfeng, s katerim bo Renault še naprej sodeloval. Ne nazadnje bodo pri Renaultu še naprej skrbeli za servisno podporo vozil obstoječih strank, skupaj z Dongfengom pa bodo sodelovali tudi pri razvoju pogonskih sklopov za vozila znamke Nissan. Na področju razvoja novih električnih avtomobilov bodo medtem še več poudarka namenili sodelovanju z dvema podjetjema, s katerima sodelujejo že zdaj: eGT New Energy Automotive Co. in Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd (JMEV).

»Na Kitajskem odpiramo novo poglavje. Osredotočili se bomo na razvoj in ponudbo električnih avtomobilov ter lahkih gospodarskih vozil, dvoje od gonil čiste prihodnosti, hkrati pa bomo učinkoviteje delali na našem odnosu z znamko Nissan (pri čemer bo Nissan sledil odločitvam in potezam Renaulta),« je pojasnil Francois Provost, predsednik Skupine Renault za področje Kitajske.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja