Renault Sport se poslavlja, a dobiva še boljšo zamenjavo

10. 5. 2021 | Jure Šujica
Deli

Vstop v Formulo 1 in predstavitev modela A110 sta bila očitno le začetek precej večje zgodbe.

Znamka Alpine v Renaultovi zgodovini predstavlja posebno poglavje. Svoj čas je namreč francoska znamka predstavljala prvo ime svetovnega relija, hkrati pa služila tudi za poimenovanje njihovih najprestižnejših športnikov. Ko so se vodilni v podjetju pred časom lotili njene obuditve, so se tega lotili zelo počasi in premišljeno, vseeno pa si tedaj še nihče ni predstavljal, kako daleč bodo šli. Kot se je izkazalo, je bila reinkarnacija modela A110 komaj začetek precej večje zgodbe.

Pri Renaultu so se namreč pred časom odločili, da bo znamka Alpine postala samostojna, zastopala pa bo Renaultove barve v vseh kategorijah motošporta. Njihov dirkalnik tako recimo že nastopa v formuli 1, moštvo pa se je z uvedbo novega razreda pridružilo elitnemu razredu vztrajnostnih dirk serije WEC in bo tako letos prvič nastopilo tudi na dirki za 24 ur Le Mansa. A tudi tu se zgodba še ne konča, saj bo znamka Alpine prevzela pod svoje okrilje tudi Renaultov oddelek športnih avtomobilov Renault Sport.

Pravzaprav se je to že zgodilo in sicer prvega maja letos, ko se je oddelek Renault Sport cars preimenoval v Alpine cars, kar pa z vidika organizacije ne pomeni prav velikih sprememb. Nenazadnje sedež oddelka še naprej ostaja v mestu Les Ulisu, bodo pa zato nekoliko bolj povezani Alpine A110 (ki se mu sicer obeta upokojitev), Megane R.S. In pa Clio R.S., pri katerih sedaj lahko pričakujemo imeni Megane Alpine in Clio Alpine. Nenazadnje za vsemi tremi avtomobili stojijo isti ljudje.

Načrti tudi za električno dobo

»V okviru reorganizacije Skupine Renault po znamkah je bistveno, da imajo posamezne enote, ki so sestavni del Business Unit Alpine, isto ime ter utelešajo vrednote in ambicije znamke. Cilj Alpine je, da postane prestižna športna znamka, avantgardna z inovacijami in tehnologijo. S svojim strokovnim znanjem in izkušnjami na področju športnih avtomobilov je Alpine Cars adut za doseganje naših ciljev,« je dejal Laurent Rossi, glavni izvršni direktor Alpine.

Pri Renaultu so sicer v pred dobrim desetletjem na podoben način obudili tudi znamko Gordini (z omenjeno oznako so oplemenitili nekoliko bolj športne avtomobile, a ne iz samega vrha ponudbe), ki pa se med kupci nekako ni prijela. Projekt Alpine cars je na drugi strani zastavljen precej bolj velikopotezno, saj bo omenjeni oddelek v prihodnje skrbel tudi za električne športnike, zaradi česar je mogoče pričakovati, da bo ponudbo sčasoma okrepil tudi novi električni Renault 5.

Preberite še: