Renault v Sloveniji - Nič več tako, kot je bilo?

15. 9. 2021 | Matjaž Korošak
Deli

Že prav kmalu se obetajo tektonski premiki na področju prodaje vozil priljubljene znamke. Pri Renaultu so se namreč odločili, da razformirajo regionalni sistem in odprodajo nekaj svojih (manj donosnih) podružnic.

Ja, prav ste razumeli - prav kmalu se lahko zgodi, da bo podjetje Renault Nissan Slovenija d.o.o., ki pri nas trži znamke Renault, Dacia in Nissan prešlo v roke enega od velikih trgovcev z avtomobili, ki v Sloveniji tako ali tako že obvladujejo velik del trga preko dveh velikih imen - skupine Emil Frey in Wallis.

Sicer pa se to ne bo zgodilo le v Sloveniji, ampak tudi nekaj drugih državah (Švedska, Danska, Hrvaška, Srbija, Madžarska in Bolgarija), kjer Renault očitno ne vidi več dovolj velikega komercialnega interesa. Ali kot so povedali tudi v sporočilu za javnost: »Gre za del programa Renaulution (ki ga spisal novi direktor Luca de Meo, op.p.), ki stremi k optimizaciji distribucijskih stroškov z namenom izboljšanja konkurenčnosti in uspešnosti celotne Skupine Renault ob hkratnem maksimiranju prostega denarnega toka.«

Regije Adriatic razpada, podružnice v roke prodajalcev

Pri Renault Nissan Slovenija so sicer potrdili potek prodaje nekaj podružnic in s tem razpada regije Adriatic (združuje države znotraj te regije, vodi jo Francois Delion), hkrati pa so bili precej skopi z informacijami, češ da se s tem ukvarjajo v Parizu, sami pa čakajo več informacij o poteku prodaje. Dejstvo pa je, da so v Parizu s kupci že pogovarjajo, seveda pa niso razkrili imen. Jasno je le, da bo do prodaje prišlo do konca leta, sprememba lastništva pa je načrtovana za prvo polovico drugega leta.

Po naših informacijah je zelo blizu nakupu skupina Emil Frey (pa tudi na Hrvaškem), ki v Sloveniji že obvladuje znamke Peugeot, Citroen, Fiat, Fiat Professional, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Jeep, Honda, Alfa Romeo, Smart, DS, Abarth in Maserati preko podjetja Emil Frey Services. Eden od pogojev nakupa je namreč tudi ta, da potencialni partner že dela z eno od znamk zveze Renault-Nissan-Mitsubishi in da pozna lokalni trg. Vendar pa tudi od tam zaenkrat še ne vedo povedati kaj več od že napisanega.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"