Odprti francoski dvosedežnik, ki so ga izdelovali v novomeškem Revozu, je imel drzno obliko, a to je bilo premalo za preživetje.
Ko je Renault leta 2010 predstavil model Wind, se je zdelo, da bo veter končno pihal v pravo smer. Majhen, igriv rdvosedežni s trdo zložljivo streho je združeval francoski šarm in tehnično domiselnost. A čeprav je obetal veliko, je že po treh letih izginil s cest – in ostal kot eden tistih avtomobilov, ki jih ljubitelji znamke Renault danes omenjajo s cmokom v grlu.
Renault Wind je nastal na osnovi Clia in bil pravi unikat v svojem razredu, za kar so poskrbeli dvosedežna zasnova, kratka medosna razdalja in hiter strešni mehanizem (le 12 sekund). Pod motornim pokrovom je imel 1.2 -litrski (74 kW/100 KM) ali 1.6 16V (97 kW/133 KM) motor, kar je bilo dovolj za iskriv značaj, ne pa za pravo športnost. A tisti, ki so ga vozili, se še danes spomnijo njegove lahkotnosti in izklesanega občutka za cesto.
Problem ni bil v avtomobilu, ampak v njegovi vlogi, pri Renaultu niti niso dobro vedeli, kdo so ciljne skupine kupcev. Wind ni bil resen športnik kot Mazda MX-5, niti ikonični mestni kabriolet kot Fiat 500C. In ker ni imel jasne identitete, je ostal v sivi coni — zanimiv, a brez pravih privržencev.
Winda so vzporedno s takratnim Twingom izdelovali v novomeškem Revozu. Točnih uradnih številk Renault nikoli ni objavil, ker je bila proizvodnja razmeroma majhna in je trajala le od 2010 do 2013, proizvodna številka se giblje od 13.000 do 14.000 primerkov.
Glavni razlog za nizko proizvodnjo je bil zelo slab tržni odziv že v prvem letu. Renault je pričakoval prodajo okoli 20.000 vozil letno, vendar je realnost že po nekaj mesecih pokazala povsem drugačno sliko. Po letu 2012 so proizvodnjo drastično zmanjšali in jo tiho zaključili leta 2013.



