Renaultov prihodnji križanec sili na neurejene podlage

20. 11. 2020 | Jure Šujica
Deli

Z njim pa imajo Francozi nekoliko drugačne načrte, kot s preostalimi  modeli, ki jih poznamo pri nas.

Renault v minulih letih v segment večjih križancev še ni doživel ravno velikega uspeha – vsaj zaenkrat. Precej bolje pa jim gre v segmentu manjših mestnih križancev, kjer kljub močni konkurenci Captur velja za enega izmed najbolje prodajanih modelov v ponudbi. In morda bi se delež Renaulta v tem avtomobilskem razredu še povečal, če bi k nam pripeljal tudi svojo zadnjo novost, zaenkrat predstavljeno zgolj v konceptni fazi, model Kiger.

Kot poudarjajo pri Renaultu bodo namreč Kigerja, atraktivno oblikovanega križanca z dolžino nekaj manj kot štiri metre namenili enemu najhitreje rastočih trgov na svetu, Indiji. Sicer pa gre za avtomobil, ki se od zgoraj omenjenega Capturja, čeprav spada v isti velikostni razred, precej razlikuje. Njegova zunanja podoba je namreč precej bolj robustna, bolj 'terenska', da gre za več kot le mestnega križanca pa nakazuje tudi oddaljenost karoserije od tal, ki bo znašala 21 centimetrov.

Sicer pa je Kiger v celoti zasnovan v Indiji, kamor je Renault vstopil leta 2005, za kupce pa se bo boril v segmentu, ki predstavlja 51 odstotkov celotnega tamkajšnjega trga. A tudi tamkajšnji Renaulti nosijo enake prepoznavne elemente kot evropski model, med katerimi izstopa svetlobni podpis v obliki črke C. Serijski avtomobil bo namreč opremljen izključno z LED žarometi.

»Indija velja za državo z drugim največjim številom prebivalcev na svetu, njihovo število pa raste hitreje kot kjerkoli drugje. Zahvaljujoč Dusterju, Kwidu in Triberju Renault velja za vodilno evropsko avtomobilsko znamko na indijskem trgu. Kiger, kompaktni SUV z dolžino nekaj manj kot štiri metre in podobo, kakršne danes ne vidimo na cesti, nam bo pomagal da svojo prisotnost v Indiji še okrepimo s pridobitvijo novih kupcev,« je dejal Fabrice Cambolive, predsednik Renaulta za področje Afrike, Bližnjega vzhoda, Indije in Pacifika.

Kdaj bo Kiger pripravljen na serijsko proizvodnjo v Indiji sicer še ni znano. Postavlja pa se logično vprašanje – ga je mogoče pričakovati tudi v Evropi? Pri Renaultu zaenkrat pravijo, da ne in da bo namenjen le tamkajšnjemu trgu. A podobni zgodbi smo bili nedavno priča z modelom Kwid, ki sedaj prihaja v Evropo, pa čeprav le v električni izvedbi ter pod blagovno znamko Dacia.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj