Jasno, vabilu, da se udeležimo mednarodne predstavitve nove Opel Corse, smo se odzvali. A smo si celotno pot tokrat zastavili malce drugače.
Čeprav je morda videti drugače, znajo avtomobilske predstavitve novih modelov biti precej monotone. Ponavadi ob nehumanih jutranjih urah odletimo na izbran kraj, ob prihodu na letališče prevzamemo avto, se vozimo do hotela, kjer nemudoma sledi tiskovna konferenca ter večerja po kateri vsi hipoma popadamo v svoje postelje. Naslednji dan pa po hitrem postopku nazaj domov. Priznamo, tudi pri predstavitvi nove Opel Corse se je obetal podoben scenarij, le da je v tem primeru šlo za mednarodno statično predstavitev, torej je tudi tisti del z vožnjo odpadel. Zakaj si ne bi vse skupaj malce popestrili?
Poklicali smo na Opel in jim predlagali, da bi se v Rüsselsheim, kjer je Opel doma, kar odpeljali. “Jasno, ni problema, imamo testno Insignio”, se je slišalo z druge strani. “Mi bi kar z aktualno Corso, dobra zgodba bi bila”, smo odvrnili. Hitro so izbrskali Corso, pa ne navadno, celo GSI se je našla. Ker je pot precej dolga, smo prišli na idejo, da bi poleg povabili hrvaške kolege iz Auto motor i sporta, s katerimi že tako dobro sodelujemo pri skupnih primerjalnih testih. Kristijan Tičak - Kiki, je prišel s še bolj noro idejo: našel je Opel Corso A GSI v odličnem stanju in je predlagal, da gremo skupaj gor. Za!
Kikijeva pot se je začela nekoliko prej kot naša, a to ga ni odvrnilo od tega, da pot nadaljujemo(začnemo?) preko prelaza Ljubelj. Saj veste, pred nami je skoraj 800 kilometrov avtocest in spodobilo bi se, če že imamo športni različici Cors, da vsaj malce okusimo ovinke. Pa še kakšno pozersko fotko naredimo vmes. Kmalu smo ugotovili, da je stara Corsa v odlični formi in da nima težav z lovljenjem mlajše sestre. Je pa v aktualni Corsi zagotovo bolj prijetno sedeti, za kar poskrbijo odlični Recarovi sedeži z izdatnim bočnim oprijemom. Pot se je nadaljevala preko omejitev-tunel-omejitev-tunel-delo na cesti-omejitev-tunel avstrijske avtoceste vse do prvega zastoja tik pred nemško mejo. Vse do tega trenutka niti nismo pogrešali klime v stari Corsi, saj zaradi ravnih stranic avta ob odprti šipi prav prijetno pihlja in lepo hladi notranjost. A v trenutku ko se ustaviš, vsa vročina pod avtom udari v kabino. Uf, ni prijetno tako stati dobro 'urco' v zastoju.
Kaj kmalu smo se znašli na prostranstvih nemških prometnih žil, kjer smo zavzeli drugi pas z desne in z dobrim tempom lepo premagovali kilometre. Vmes smo opravili nekaj izmenjav tekočin(saj veste, telesne ven, oktanske not) ter kaj kmalu uzrli frankfurtske stolpnice. Ker je bila predstavitev nove Corse načrtovana za naslednji dan, je padla ideja, da pred odhodom v hotel obiščemo še staro Oplovo tovarno v središču Rüsselsheima. Malce nostalgičnega obujanja spominov, malce fotkanja pred kipom Adama Opla, ustanovitelja znamke in nato zaslužen počitek.
Naslednje jutro je bilo prav zabavno in malce nenavadno se z avtom odpeljati na mednarodno predstavitev in tam srečati novinarske kolege, ki so pravkar prileteli z letalom. Ker smo novo Opel Corso imeli priložnost voziti še pred uradno predstavitvijo, smo nekako slutili kaj se bo na premieri dogajalo. A vseeno, tokrat smo dobili možnost tudi povedati kak podatek več o samem avtu. Jasno je bilo, da bo Opel, tokrat v sodelovanju s koncernom PSA, sprva predstavil električno Corso, ki nosi ime Corsa-e. Gre za popolnoma na novo zasnovano in razvito šesto generacijo tega modela, ki se po sami velikosti ne oddaljuje od predhodnice. Ob baterijskem sklopu z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur, bo Corso poganjal 100 kilovatni električni motor. Na primerni polnilni postaji jo bo moč do 80 odstotkov napolniti v vsega pol ure, celoten doseg pa naj bi po WLTP standardih znašal do 330 kilometrov.
V notranjosti bo nova Corsa precej bolj dovršena in zanimiva, uporabljeni pa bodo precej boljši materiali. Za oskrbo z zabavno-informacijsko vsebino bo poskrbel sedem- oziroma 10-palčni zaslon, korak naprej pa so storili tudi na področju varnostno-asistenčnih sistemov. Tako bo nova Corsa opremljena z matričnimi LED žarometi, aktivnim radarskim tempomatom, sistemom za nadzor mrtvih kotov, kamero za prepoznavanje prometnih znakov itd.
Za Corso-e, ki naj bi na ceste zapeljala v začetku prihodnjega leta, bo brez odštete subvencije potrebno odšteti malce manj kot 30 tisočakov. Za razliko od Peugeota, ki bo na trg najprej poslal klasično gnane različice svoje dvestoosmice, so pri Oplu prihod svojih “navadnih” modelov napovedali šele po prihodu električne Corse. Običajna ponudba Cors bo sestavljena iz dveh bencinskih in enega dizelskega motorja. Osnovo bo tako predstavljal 1,2-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik s 75 'konji' oziroma 55 kilovati moči. Nad njim bo nato v ponudbi še par 1,2-litrskih turbo-bencinskih trivaljnikov z močjo 100 in 130 'konjev' oziroma 74 in 96 kilovatov, 74 kilovatov moči pa bo ponujal tudi 1,5-litrski dizel. O cenah pa je v tem trenutku še prekmalu za govoriti.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj