Renault je z njim tudi dokončno napovedl slovo od poimenovanja novih modelov s številkami. A Clio je prinesel še precej več, kot to.
Pol milijona izdelanih avtomobilov na leto je povprečje, ki ga dosegajo le redki avtomobili na trgu. Eden izmed tistih, ki to merilo izpolnjujejo je tudi Renault Clio, ki mu to uspeva že 30 let. Renault namreč prav v teh dneh praznuje 30. obletnico njegovega prihoda na trg, s tem pa tudi 30. obletnico prihoda glasnika sprememb, novosti, ki francosko znamko spremljajo še danes. In Slovenija ima pri tem kar opazno vlogo.
Pariški avtomobilski salon velja za glavno areno dogajanja francoskih avtomobilskih znamk in prostor, ki luč sveta uzrejo vse najpomembneje novosti. In leta 1990 so bili žarometi usmerjeni v Renault Clia, avtomobil, s katerim je Renault po nekaj desetletjih (če izvzamemo model Espace) številske oznake svojih modelov pričel nadomeščati s 'pravimi' imeni. Renault 5 se je poslovil, nasledil pa ga je avtomobil, ki je ime dobil po grški muzi umetnosti.
Od predstavitve pa do danes je Clio v Renaultovi zgodovini pustil velik pečat. Postal je namreč najbolje prodajan avtomobil v zgodovini znamke, od leta 2013 dalje pa je tudi najbolje prodajan avtomobil B segmenta v Evropi – v Sloveniji drži ta naziv že skoraj 20 let.
Da je Clio v Sloveniji tako priljubljen sicer niti ni presenetljivo, saj se je Renault s prihodom druge generacije odločil, da ga bo pričel izdelovati tudi na naših tleh – poteza, ki so jo pri Renaultu nato ponovili še ob predstavitvi četrte ter aktualne pete generacije. Slednja je sicer na ceste zapeljala pred dobrim letom dni, od tedaj pa prvič v zgodovini modela tudi osvojila laskavi naziv Slovenski avto leta.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"