Vozilo obljublja visoko stopnjo udobja v kombinaciji z vrhunskimi terenskimi sposobnostmi. A vsaka stvar ima svojo ceno.
Ameriški butični proizvajalec športnih avtomobilov je svoji ponudbi dodal nov model z imenom Tank. Kot že ime nakazuje, gre za popolnoma drugačen avtomobil, kot jih je Rezvani izdeloval do sedaj, Tank je namreč čistokrvi avtomobil za vožnjo po brezpotjih.
Da je Tank pravo terensko vozilo, priča že robustno oblikovana zunanjost, kjer prevladujejo ravne linije karoserije, katera je postavljena na samostojen okvir, po želji pa je lahko opremljena z oklepom iz kevlarja in neprebojnimi stekli, da potnike v kabini zaščiti pred izstrelki. Druga podrobnost, ki hitro pade v oči so 37-palčna platišča, na katere so nameščene pnevmatike za vožnjo po brezpotjih. Platišča kovana, izdelana pa so iz aluminija, namenjenega za izdelavo letal.
Pod pokrovom motorja se skriva pravi 'mišičnjak'
Pri izbiri motorja Rezvani nikakor ni razmišljal 'zeleno'. Na voljo je tako le en motor, gre pa za bencinski agregat proizvajalca Dodge s prostornino 6,4 litra in močjo 373 kilovatov, oziroma okroglih 500 'konjev'. Za primerjavo, gre za enak motor, kakršnega najdemo tudi v močnejših različicah Dodgeovega športnika Challenger. Moč se na 4-kolesni pogon, katerega ima voznik možnost izklopiti, prenaša preko 8-stopenjskega ZF menjalnika.
Čeprav gre za čistokrvno terensko vozilo, pa je notranjost opremljena tako, da potnikom zagotavlja veliko udobja. Največji vtis napravijo vrata kabine, ki se odpirajo v nasprotni smeri. Notranjost je v celoti oblečena v usnje, na armaturi prevladuje velik 7-palčni ekran. Vozniku je med vožnjo na voljo 'head-up' zaslon, za nočno vožnjo po terenu pa je avtomobil opremljen z možno LED lučjo na strehi vozila, v kolikor je svetloba slaba pa je vozniku na voljo še toplotna kamera.
Vsa tehnika in prestiž, ki ju ponuja Tank pa ima svojo ceno. Morebitni kupci bodo morali zanj odšteti vsaj 178.500 dolarjev, prva vozila pa bodo iz tovarne zapeljala pred koncem leta.
Jure Šujica
Foto: Rezvani
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?