Rimac C_Two pripravljen na arktično zimo in puščavsko vročino

16. 3. 2021 | Jure Šujica
Deli

Prvi hrvaški superšportnik prestal prvega izmed zahtevnih testov, potrebnih za serijsko proizvodnjo.

Ob zadnjih informacijah, ki smo jih s strani Rimca prejeli v decembru se je zdelo, da bo naslednja novica, ki bo prišla iz Hrvaške že pomenila razkritje električnega superšportnika. Vendar pa se to še ni zgodilo. Rimac C_Two je namreč uradno še vedno v fazi razvoja, po uradnih podatkih pa je avtomobil nedavno prestal preizkus delovanja vseh sistemov v ekstremnih temperaturah, tako v mrazu, kakor vročini.

Gre namreč za postopke, ki jih mora vsak nov avtomobil opraviti za potrebe pridobitve homologacije, med drugim pa je, kot pojasnjujejo v videu tudi točno določeno, kako hitro mora vozilo odtaliti vetrobransko steklo.

V ta namen so v posebni komori vozilu izpostavili temperaturam med -28 stopinjami Celzija in +48 stopinjami Celzija. Na zgornji meji so vozilo izpostavili neposredni sončni svetlobi, kar pomeni, da se je notranjost vozila segrela na 70 stopinj Celzija, spremljala pa jo je visoka vlažnost. Kljub temu pa pri Rimcu dodajajo, da klimatska naprava z ohlajevanjem na 22 stopinj Celzija ni imela prevelikih težav, hkrati pa se ni pregrela nobena komponenta vozila.

Marsikje po Sloveniji sneži: kje ga bo zapadlo največ

C_Two je torej 'klimatski test' prestal brez težav. Je torej že pripravljen na predstavitev? Odgovor še vedno ostaja ne. Pred njim je namreč še vedno kar nekaj preizkusov, vezanih na homologacijske zahteve in vzdržljivost, vseeno pa naj bi v prihodnjih mesecih vseeno doživel težko pričakovano predstavitev, pred koncem leta pa bo nato sledila tudi proizvodnja in prvi izdelani primerki.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del